بازی جدید سری Hitman
یحیی رحیمی

بازی جدید سری Hitman به این زودی‌ها ساخته نمی‌شود

یحیی رحیمی 23 اسفند 1401 بدون دیدگاه
299 بازدید

استودیو IO Interactive، سازنده سری بازی هیتمن می‌گوید که هنوز زمان زیادی تا توسعه نسخه بعدی باقی مانده است و آن‌ها در حال حاضر روی دو پروژه جدید کار می‌کنند. بازی Hitman 3‌ آخرین شماره از مجموعه مخفی‌کاری محبوب بود و پایانی مناسب برای سه‌گانه جدید بود. مالک استودیو در مصاحبه با رسانه یوروگیمر به موضوعات مختلفی پرداخته است و همچنین در مورد بازی جدید هیتمن هم صحبت کرده است.

کریستین الوردم، مالک استودیو IOI در مورد تاریخچه بازی هیتمن صحبت کرده است و اینکه چه فراز و نشیب‌هایی با این مجموعه داشته‌اند. او در مورد پروژه‌های آینده این استودیو مستقل صحبت کرده است و می‌گوید که دو بازی در حال ساخت هستند. استودیو IOI تا چند سال پیش در مالکیت شرکت اسکوئر انیکس قرار داشت، اما آن‌ها از این شرکت جدا شدند و نشر بازی‌های جدید را به‌صورت مستقل ادامه دادند. تصمیمی که موفقیت این استودیو را دوچندان کرد.

سازنده بازی هیتمن در حال حاضر مشغول تولید بازی جیمز باند است. این بازی دارای داستان مستقل از فیلم‌های سینمایی اخیر است و در حال حاضر، اطلاعاتی از آن در دست نیست. IOI چند هفته پیش از یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی آنلاین رونمایی کرد. اسم و جزئیات بازی مشخص نیست و تنها می‌دانیم که توسعه آن آغاز شده است و این بازی احتمالاً با کمک مایکروسافت منتشر خواهد شد. شایعاتی از همکاری میان IO Interctive و ایکس‌باکس منتشر شده بود.

بازی جدید هیتمن Hitman

بازی جدید هیتمن

مالک استودیو در مورد تولید بازی جدید Hitman می‌گوید: «در حال حاضر بازی بزرگ و جدید هیتمن به وقفه خورده است.» به‌عبارت‌دیگر، استودیو زمان کافی برای کار روی بازی جدید ندارد و سخت مشغول ساخت بازی جیمز باند و اثر فانتزی جدید است. گفتنی است بازی James Bond چند سال پیش معرفی شد و تولید بازی باید به مرحله جدیدی رسیده باشد. توسعه‌دهنده همچنان آماده‌ی معرفی بازی نیست و ممکن است چند سال با انتشار آن فاصله داشته باشیم.

طرفداران مأمور 47 نباید نگران غیبت او باشند. مالک استودیو می‌گوید که هیتمن قلب این استودیو است و آن‌ها قطعاً در زمان مشخصی بازخواهند گشت و ماجرای جدید این مأمور مخفی را روایت خواهند کرد. اعلام وقفه تولید Hitman جدید، فرصت مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند سه‌گانه تازه را تجربه کنند. هر سه نسخه بازی در قالب یک کلکسیون منتشر شده است. آخرین محتوای بازی هیتمن 3 ماه گذشته منتشر شد و این بازی را تکمیل کرد. بازی هیتمن از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس هم در دسترس است و می‌توان بدون نیاز به خرید آن را تجربه کرد.

گفتنی است مالک استودیو از وقفه تولید یک بازی بزرگ هیتمن گفته است و احتمال آنکه یک بازی فرعی ساخته شود، وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.