دانلود بازی Surviving the Abyss برای PC
دانلود بازی Surviving the Abyss برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Surviving the Abyss برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1401 بدون دیدگاه
7,466 بازدید

دانلود بازی Surviving the Abyss برای کامپیوتر

سال 1976 بوده و جنگ سرد در حال اوج گرفتن است. تحقیقات تکنولوژیک بی وقفه ادامه دارد. فناوری‌های جدید مانند ماهواره‌ها، انرژی هسته‌ای و رایانه‌ها در کانون توجه قرار می‌گیرند، اما یکی از فناوری‌های محرمانه‌تر در حال پیگیری است: شبیه‌سازی. در جستجوی ایجاد کلون انسانی کامل، شما به اعماق دریا فرستاده شده‌اید تا تحقیقات خود را در نهایت پنهان‌کاری پیش ببرید. با این حال، طبیعت آرام قعر دریا فقط یک توهم است. شما در اینجا تنها نیستید. به بازی جذاب Surviving The Abyss خوش آمدید.

Surviving The Abyss یک بازی مدیریتی و شهرسازی جدید است که توسط استودیو Rocket Flair توسعه یافته و توسط Paradox Arc منتشر شده است. این بازی نسخه جدید در سری Surviving بوده که در آن شما این بار به جای استعمار مریخ یا زنده ماندن در آخرالزمان، برای شبیه سازی کامل به ته دریاها فرستاده می‌شوید. ته دریا ممکن است آرام باشد، اما در تلاش خود با چالش‌های زیادی روبرو خواهید شد تا بتوانید کلون‌های انسانی کامل بسازید. درجه سختی این بازی به شدت بالا خواهد بود.

برای شروع، چیز زیادی نخواهید داشت. یک ساختمان مستعمره اصلی که در اطراف آن شروع به ساخت شهرک خود خواهید کرد. انواع مختلفی از ساختمان‌ها، از تولید منابع گرفته تا پشتیبانی از زندگی تا امکانات مورد نیاز برای شبیه سازی که همه مهم هستند. شما به خانه‌هایی برای کارکنان خود، تولید غذا برای اطمینان از گرسنگی نکشیدن آنها و امکانات اکسیژن برای اطمینان از اینکه کارکنان شما می‌توانند نفس بکشند و همچنین برق برای اطمینان از عملکرد ساختمان نیاز دارید. این بازی جذاب را از دست ندهید.

بازی Surviving The Abyss عنوانی در سبک مدیریت منابع و شهرسازی است. محیط این بازی برخلاف بسیاری از بازی‌های مشابه، در اعماق دریاها بوده و شما باید سازمانی که به صورت مخفیانه انسان‌ها را شبیه سازی می‌کند را کنترل می‌کنید. این بازی جذاب می‌تواند ساعت‌ها شما را در کنار درجه سختی بالایش سرگرم کند. پس تجربه‌اش را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Urbek City Builder و Aquatico را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Surviving the Abyss برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 950 or Radeon HD 7970
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 Service Pack 1 or newer (64 bit)
Processor: 5th Generation Intel i5 CPU or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1070 GTX or AMD Radeon RX 5700
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Earth, 1976. The cold war is in full swing and you have been tasked to construct and direct a deep sea research facility working to perfect human cloning. Survive against the odds in the extremely unforgiving abyss maintaining oxygen, power, food, and much more to keep your crew alive. Discover and mine resources for construction, light your way in the dark, and expand into your surroundings to advance your research. Capture the diverse, highly-adapted flora and fauna of the deep, but beware: the darkness hides unexpected horrors, with only the light keeping them at bay.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.