دانلود بازی Junkyard Simulator برای PC
دانلود بازی Junkyard Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Junkyard Simulator برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1400 بدون دیدگاه
7,764 بازدید

دانلود بازی Junkyard Simulator برای کامپیوتر

چیزی که هرگز نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، تنوع و پیشرفت بازی‌های سبک شبیه‌ساز در صنعت بازی‌های ویدیویی است. امروزه این ژانر به‌قدری محبوب و پرطرفدار شده است که استودیوهای سازنده دائم سوژه‌های جدیدی را در قالب آن‌ها به خورد مخاطبان می‌دهند، از مدیریت مزرعه و زندان گرفته تا تجربه مکانیکی اتومبیل یا کار کردن در رستوران و مغازه. بازی Junkyard Simulator از استودیو Rebelia Games عنوانی در سبک شبیه‌ساز بوده که فعالیت در یک گورستان اتومبیل را برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر تا به حال آرزو داشته‌اید که در یک گورستان اتومبیل کار کنید و ویژگی‌های مختلف ابزارهای درون آن را یاد بگیرید؟ این بازی شبیه‌ساز کاملی از این سوژه را برای تجربه به خوردتان خواهد داد. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف را توسط ماشین‌آلات می‌توانید انجام دهید. شما باید ماشین‌های قراضه را در دستگاه مخصوصی خرد کرده و اجزای آن را به مواد اولیه کاربردی تبدیل کنید. علاوه بر این، می‌توانید تعدادی از ماشین‌های قدیمی و کلاسیک را پیدا کرده و با کار کردن روی آن‌ها و اعمال رنگ و صافکاری، اجزای درونی و بیرونی‌اش را تازه کرده و آن را به کلکسیون خود اضافه کنید.

بخش دیگری از بازی به ساخت‌وساز و افزودن ابزارها و وسایل بیشتر به محل کار شما اختصاص دارد. شما با انجام سفارش‌های مختلف از سمت مردم، کسب درآمد کرده و از آن برای خریدن تجهیزات بهتر و تعمیر ابزارهای قدیمی استفاده می‌کنید. نکته جالب این است که تمام گیم پلی بازی به داخل گورستان خلاصه نمی‌شود و گاهی باید پای پیاده یا سوار بر کامیون خود، به نقاط مختلف شهر سفر کرده و سفارش‌های جدیدی را در آنجا برای خود فراهم کنید. عمق گیم پلی این بازی به‌قدری بالا بوده که می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را با فعالیت در گورستان اتومبیل سرگرم کند، فعالیتی که برخلاف ظاهرش بسیار لذت‌بخش خواهد بود!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Car Mechanic Simulator 2 و Tank Mechanic Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Junkyard Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (64-bit) 10
Processor: Intel Core i5-2500 @ 3,30 GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 960 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (64-bit) 10
Processor: Intel Core i7-6700 @ 3,40 GHz (4 CPUs)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 1060 6GB
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Make a fortune while working at a junkyard. You start with nothing but a hangover and slowly climb your way to success.
You will have complete freedom in how you want to make money. Do you want to explore the world on foot or drive one of the available vehicles? Do you prefer to search for junk or look for hidden treasures? Is renovation your thing? Or maybe you’re more of a heavy machinery kind of guy?
Would you rather sell enormous amounts of small items or try something more ambitious, like repairing a vintage car? Whatever you choose, and as long as it is junk-related, we got you covered.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.