The Crew 2
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت تاریخ انتشار The Crew 2 را اعلام کرد

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,110 بازدید

یوبی‌سافت امروز در یک بیانیه رسمی تاریخ انتشار بازی The Crew 2 را اعلام کرد. بر این اساس، بازی در تاریخ 29 ژوئن میلادی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی دستخوش چندین تأخیر شده بود اما بازیکنان بالاخره قادر به ماشین‌سواری در سراسر جاده‌های آمریکا خواهند بود. بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین در دسترس خواهد بود و مسابقه‌های جنجالی زیادی منتظر بازیکنان هستند.

هر چه که بازیکن پیشرفت کند، تنوع بیشتری از ماشین‌ها، موتورها، قایق‌ها و حتی هواپیماها برای گردش در محیط بازی و شرکت در مسابقات در اختیار او خواهند بود. مسابقات نیز به چهار دسته تقسیم‌شده‌اند: خیابانی، off-road، حرفه‌ای و Freestyle. این چهار نوع مسابقه نیازمند تمرین و تکرار زیاد برای کسب مقام‌های اول هستند و مسابقات سختی در انتظار طرفداران بازی است. علاوه بر این‌ها، استدیو بازی قول انتشار نسخه مخصوص موتور یا The Crew 2 Motor Edition را داده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی را سه روز زودتر از موعد ممکن بازی کنند.

این نسخه منحصر به فروشگاه Ubisoft است و دارای ویژگی‌های همچون:

  • نسخه The Crew 2 Gold Edition و Season Pass بازی
  • بسته Motorsports Deluxe که شامل ماشین‌ها و آیتم‌های خاص آن‌هاست
  • یک پلاک ماشین واقعی 12 x 6 اینچ که دارای کیفیت بالایی است و همچنین یک Steelbook، نقشه رسمی بازی و همچنین چهار عدد استیکر بزرگ است

افرادی که The Crew 2 را پیش‌خرید کنند، یک پک از ماشین‌های خاص را دریافت خواهند کرد و می‌توانند آن‌ها را به رخ دوستانشان بکشانند.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.