rainbow_six_siege_shifting_tides
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Rainbow Six Siege به نام Operation Shifting Tides معرفی شد

یحیی رحیمی 20 آبان 1398 2 دیدگاه
1,055 بازدید

مسابقات نهایی Rainbow Six Pro League در ژاپن بردوام است و تیم های مختلف در حال رقابت با یکدیگر هستند. یوبی‌سافت در حاشیه این مسابقات از آپدیت جدید این بازی به نام Operation Shifting Tides رونمایی کرده است که محتوای کاملا جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. مانند همیشه این آپدیت یک اپراتور جدید را به همراه نقشه ای بازطراحی شده اضافه می کند.

اسم این اپراتورهای جدید Kali و Wamai است. Kali که یک هیروی هجومی است، اولین شخصیت بازی خواهد بود که یک تفنگ شلاقی به دست خواهد گرفت. هدشات کردن با این تفنگ، بازیکن را درجا می کشد و همچنین با ضرب گلوله به بدن فرد نیز حریف به زمین خواهد افتاد. Kali از کشنده ترین اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege است و حریف او شدن بسیار سخت است.

در سوی دیگر Wamai قرار دارد که یکی از اپراتورهای دفاعی است. او توسط یک گجت به نام Mag-Net می تواند گجت های پرتابی دشمنان را بگیرد و قبل از اینکه منفجر شوند آن‌ها را خنثی کرد. چیزی شبیه Magpie شخصیت Jager. او همچنین از شخصیت های دفاعی است که دارای یک تفنگ پرقدرت و هجومی در کلاس خود خواهد بود.

rainbow_six_siege_operation_shifting_tides

همانند آپدیت های بازی Rainbow Six Siege، این یکی نیز نقشه ای بازطراحی شده را ارایه می دهد. آپدیت Operation Shifting Tide نسخه بازسازی شده Theme Park را به صورت رایگان به بازیکنان ارایه می دهد. بخش هایی از این نقشه کاملا آشنا خواهن بود و تنها تغییر در مورد تکمیل ساخت بخش قطار است. نقشه همچنین روشن تر خواهد بود و تیراندازی در آن نیز کاملا طبیعی تر است.

بازی Rainbow Six Siege از سال قبل تا به حال رشد فوق العاده ای داشته است و یوبی‌سافت نیز توانسته با آپدیت های فصلی خود، حسابی به این بازی برسد. هدف آن است که 100 اپراتور به بازی اضافه شوند و به نظر این آرزو نیز برآورده خواهد شد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mahyar

    مهمان

    سلام من بازی رو اجرا میکنم داخل بازی این پیغامو میده و وقتی بازی رو شروع میکنم میپره بیرون باید چی کار کنم؟
    Warning: You are running an unsupported video driver, please update your driver for optimal performance.
    کارت گرافیکم هم nvidia gforce gt 430 هستش.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mahyar

      پشتیبانی

      سلام
      کارت گرافیک شما برای اجرای این بازی مناسب نیست