Europa Universalis 4 Domination
یحیی رحیمی

بسته الحاقی جدید Europa Universalis 4 بازی را از نو تعریف می‌کند

یحیی رحیمی 16 اسفند 1401 1 دیدگاه
851 بازدید

بسته الحاقی جدید بازی Europa Universalis 4 به نام Domination در طی مراسم زنده شرکت پارادوکس معرفی شد. این بسته الحاقی قرار است بازی استراتژی عظیم و محبوب را از نو تعریف کند و اکثر امپراتوری‌های بزرگ بازی را اصلاح کند و قابلیت‌های تازه‌ای به آن‌ها بیفزاید. توسعه‌دهنده می‌گوید که این محتوای جدید به دلیل عشق و علاقه توسعه‌دهندگان به طرفداران این بازی طراحی شده است و قرار است تغییرات شگرفی در بدنه بازی ایجاد کند.

Europa Universalis 4 Domination‌ را می‌توان بزرگ‌ترین دی‌ال‌سی این بازی استراتژی نامید. استودیو مانند همیشه، محتوای تازه‌ای اضافه خواهد کرد و درعین‌حال، تمامی امپراتوری‌های بزرگ را اصلاح می‌کند تا بتوانید بار دیگر قدرت و توانایی‌های آن‌ها را کشف کنید. پارادوکس می‌گوید که ملیت‌های بزرگ بازی که بیش از همه انتخاب می‌شوند را از نو طراحی کرده است و جزئیات بیشتری به آن‌ها افزوده است. قدرت‌های بزرگی مانند عثمانی‌ها، بریتانیای کبیر، فرانسه، روسیه، ژاپن، چین و مهم‌تر از همه اسپانیا، جزئیات تاریخی منحصربه‌فردی دریافت کرده‌اند.

پارادوکس می‌گوید که آپدیت رایگان تازه‌ای در کنار بسته الحاقی جدید منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی، آرت و همچنین موسیقی تازه‌ای اضافه می‌کند و جزئیات تاریخی در کنار تغییرات گیم‌پلی از راه خواهد رسید. اتفاقات تازه‌ای در امپراتوری شما رخ خواهد داد و بیشتر در دنیای بازی غرق خواهید شد. در ادامه، محتوایت تازه امپراتوری‌های بزرگ را برای شما شرح داده‌ایم تا با اطلاع کافی به سراغ تجربه آپدیت تازه بروید.

بسته الحاقی Europa Universalis 4 Domination

محتویات بسته الحاقی Europa Universalis 4

  1. امپراتوری عثمانی: بخش درختی کشورگشایی که اجازه‌ی انتخاب هدف این امپراتوری را می‌دهد تغییر یافته است و جوایز بیشتری اضافه شده است. سیستم ایالتی جدید اضافه شده است و تغییرات داخلی در بدنه حکومت پدید آمده است. ینی‌چری به‌ معنی «چریک جبهه» به ارتش عثمانی اضافه شده است. این افراد را جان‌نثار سلطان می‌نامیدند و اکثراً گروگان گرفته مسیحی بودند که بعدها مسلمان می‌شدند.
  2. امپراتوری چین: مأموریت‌های تازه‌ای برای امپراتوری هان مینگ و امپراتوری‌های تهاجمی مانند Qing اضافه شده است. می‌توانید از قدرت سربازهای جدید به‌منظور ایجاد یک حکومت پایدارتر استفاده کنید. جزئیات تاریخی بیشتر مربوط به آن عصر اضافه شده است.
  3. پادشاهی ژاپن: افرادی که ژاپن را انتخاب کنند با قدرت جدید شوگون‌ و ارباب‌های فئودال موسوم به دایمیو روبه‌رو می‌شوند. این افراد بر اکثر مناطق حکمرانی می‌کنند و پس از شوگون‌ها، قدرتمندترین حاکمان ژاپن بودند. می‌توانید روند تاریخی را تغییر دهید و دروازه خود را برای خارجی‌ها باز کنید یا آن را همچنان ایزوله و دور از جهان نگه‌دارید و در عین حال به‌آرامی، سراغ اصلاح و حذف فئودالیسم بروید
  4. روسیه:‌ این کشور را از دست تاتار یا حاکم مغولی برهانید و آن را به یک امپراتوری عظیم تبدیل کنید. می‌توانید مسیر پیشرفت پیتر را انتخاب کنید و روسیه را به یک کشور مدرن تبدیل کنید. درخت مأموریت‌های شما تغییر یافته است و مکانیک‌های تازه‌ای برای اداره حکومت خواهید داشت. از قدرت سربازها جدید برای گسترش امپراتوری به شرق و غرب استفاده کنید.
  5. اسپانیا: مأموریت‌های جدید برای پادشاهی کاستیا و بخش خودمختار آراگون طراحی شده است. مکانیک تازه‌ای به حکومت پادشاهی هیسپانیک اضافه شده است که امکان تصمیم‌گیری بهتر در مورد ارتش و نیروی دریایی را می‌دهد. جزئیات تاریخی منحصربه‌فردی به این کشور اضافه شده است.
  6. فرانسه: به جنگ صدساله پایان دهید و فرانسه را به یک پادشاهی منسجم تبدیل کنید. ایتالیا و امپراتوری مقدس رم را فتح کنید و طعم انقلاب را در طی مأموریت‌های کاملاً تازه‌ای بچشید.
  7. بریتانیا کبیر: هرکدام از بخش‌های بریتانیا، مأموریت‌های تازه‌ای دریافت کرده‌اند و همچنین گیم‌پلی این بخش هم تغییر یافته است. قابلیت‌های بیشتری به پارلمان انگلیس اضافه شده است و همچنین روند کنترل جنگ داخلی انگلیس از نو طراحی شده است.

Europa Universalis IV Domination

کشورهای دیگری مانند کره و پرتغال نیز تغییرات جزئی به خود دیده‌اند. تاریخ انتشار بسته الحاقی Europa Universalis 4 Domination‌ اعلام نشده است و انتظار دریافت آن در ماه‌های آتی را داشته باشید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    میدونید چی ناراحت کنندست اینکه همه‌ی این حکومت ها به پای هخامنشیان و ساسانیان نمیرسن

    پاسخ دهید