یحیی رحیمی

شایعه: بازی Resident Evil 8 از کنسول PSVR پشتیبانی خواهد کرد

یحیی رحیمی 26 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,396 بازدید

به تازگی شایعات بسیار زیادی در مورد بازی Resident Evil 8 منتشر شده است. بر اساس این شایعات، بازی در دست ساخت است و قرار است که سال 2021 به بازارها عرضه شود. همچنین اطلاعاتی از داستان و محیط بازی نیز منتشر شده است و البته باید گفت که بر اساس آن‌ها، بازی فراپلتفرم خواهد بود و بین نسل فعلی کنسول ها و نسل بعدی یکسان خواهد بود.

اخیرا یک گزارش جدید از این سری بازی منتشر شده است که بر اساس آن، بازسازی عنوان Resident Evil 4 نیز شروع شده است و قرار است سال 2022 به بازارها عرضه شود. امروز Gamatsu اطلاعات جذابی در مورد دنباله این سری منتشر کرده است و بر اساس آن، بازی Resident Evil 8 از کنسول PlayStation VR نیز پشتیبانی خواهد کرد و در نتیجه یک نسخه واقعیت مجازی از بازی را نیز خواهیم داشت.

بر اساس افشاگری های انجام شده، این بازی یک عنوان اول شخص خواهد بود و در نتیجه احتمال اینکه برای کنسول PS VR و پلتفرم واقعیت مجازی منتشر شود بسیار بالاست. در سوی دیگر پشتیبانی PS5 از واقعیت مجازی نیز تایید شده است و در نتیجه اگر بازی روی نسل فعلی و آینده منتشر شود، قطعا روی هر دو کنسول شاهد پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی خواهیم بود.

در مورد شخصیت های بازی نیز باید گفت که Chris Redfield که در بازی Resident Evil 7 نقش بزرگی داشت، حالا در این بازی نیز حضور دارد. شخصیت اصلی بازی اما Ethan Winters است و این دفعه به اروپا سفر خواهیم کرد. در ادامه گفته شده است که کپکام در حال تست این بازی است و این اطلاعات نیز از همین راه منتشر شده اند.

البته این اطلاعات تایید شده نیستند و تنها یک سری شایعات بی اساس هستند که ممکن است در آخر هیچ کدام درست از آب درنیایند و در نتیجه باید منتظر صحبت های رسمی از سوی Capcom باشیم. با توجه به این شایعات، بازی در ماه های آینده معرفی خواهد شد و در صورت انتشار خبرهای بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.