بازی Cities Skylines 2
یحیی رحیمی

بازی Cities: Skylines 2 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر معرفی شد

یحیی رحیمی 16 اسفند 1401 بدون دیدگاه
1,640 بازدید

بازی Cities: Skylines در سال 2015 منتشر شد و توانست موفقیت خارق‌العاده‌ای کسب کند و میلیون‌ها نفر را به شهرسازی و مدیریت شهرهای مدرن جذب کند. شرکت پارادوکس در طی یک رویداد زنده از دنباله بازی با اسم Cities: Skylines 2 رونمایی کرد. درحالی‌که بازی قبلی توسط EA منتشر شده بود، اما ناشر بازی جدید تغییر یافته است. در ادامه تمام آنچه باید در مورد بازی سیتیز اسکای لاینز 2 بدانید را توضیح خواهیم داد.

نسخه جدید این سری شهرسازی توسط Colossal Order توسعه یافته است. در حال حاضر جزئیات گیم‌پلی این محصول در دسترس نیست و توسعه‌دهنده تنها یک تریلر سینمایی منتشر کرده است. با بررسی ویدیو معرفی می‌توانیم ببینیم که سیستم‌های پویا اضافه شده‌اند که امکان تغییرات گسترده‌ای در سطح شهر را می‌دهند. همچنین سیستم تغییرات آب و هوا دیده می‌شود که بازی را به واقعیت نزدیک می‌کند. امکان ساخت آسمان‌خراش‌های عظیم وجود دارد و یک هوش مصنوعی قدرتمند هم در حال شبیه‌سازی ترافیک و شهروندان است.

صفحه استیم بازی Cities: Skylines 2 فعال شده است و سرنخ‌هایی در اختیار ما قرار می‌دهد. بازی جدید به شما اجازه‌ی ساخت و خلق شهر رؤیاهایتان را می‌دهد. سطح شبیه‌سازی بازی از لحاظ اقتصادی پیشرفت کرده است و این بازی، قوه‌ی مدیریتی شما را به چالش خواهد کشید. لازم است تصمیم‌های اساسی بگیرید که ممکن است در نهایت منجر به شکست شما شود یا اینکه شما را به بهترین شهردار جهان تبدیل کند. بازی جدید از لحاظ واقع‌گرایی چند پله پیشرفت کرده است و استودیو معتقد است که بهترین بازی شهرسازی ممکن را ساخته‌اند.

بازی Cities: Skylines 2

معرفی بازی Cities: Skylines 2

شهر بناشده نسبت به تصمیم‌های بازی‌کننده واکنش نشان می‌دهد. باید استراتژی خاصی برای اداره‌ی شهر با پیچیدگی‌هایش اتخاذ کرد و در نهایت شهر را به مکانی تبدیل کرد که توریست‌ها را جذب کند، بخش تجاری و مسکونی داشته باشد و به محلی خاطره‌ساز تبدیل شود. با تمام پیچیدگی‌های اداره‌ یک شهر روبه‌رو خواهید شد و به‌طور مداوم باید به نیازها و درخواست‌های شهروندان پاسخ دهید. خواهید دید که شهر شما به‌مرور وسعت پیدا می‌کند و طبق گفته توسعه‌دهنده، یکی از زیباترین شهرها از لحاظ گرافیکی را خواهیم دید.

تغییرات گیم‌پلی بازی Cities: Skylines II مشخص نیست و باید دید شبیه‌سازی اقتصادی چه معنی دارد. به نظر می‌رسد که بازی از لحاظ گرافیکی تغییرات اساسی داشته است و بافت‌ها و قالب‌های گرافیکی از ابتدا طراحی شده‌اند. تریلر معرفی بازی به نظر ساختگی و رندر شده است و باید منتظر نمایش روند بازی در یک تریلر جداگانه باشیم. بازی Cities: Skylines 2 در ادامه‌ی سال 2023 برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. مشترکین سرویس ایکس‌ باکس گیم پس می‌توانند روز اول انتشار به تجربه این بازی بپردازند و نیازی به خرید آن ندارند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.