Resident Evil 4 Fortnite
یحیی رحیمی

شخصیت‌های رزیدنت اویل 4 به Fortnite می‌پیوندند

یحیی رحیمی 14 اسفند 1401 1 دیدگاه
3,274 بازدید

شرکت کپکام با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Resident Evil 4 Remake، روند تبلیغاتی بازی را شدت بخشیده است. تابه‌حال اطلاعات مختلف و ویدیوهای گوناگون از بازی منتشر شده است و طبق اطلاعات فاش‌شده، شخصیت‌های این بازی از جمله لئون و کلیر قرار است به بازی Fortnite بپوندند و جزوی از بتل پس فصل دوم از چپتر چهارم این بازی بتل رویال باشند.

بازی فورتنایت در طی چند سال اخیر، میزبان شخصیت‌های مختلفی از دنیای بازی، انیمه و فیلم بوده است. محتوای جدید به‌صورت فصلی منتشر می‌شوند و این باعث شده تا Fortnite همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال باشد. همکاری میان رزیدنت اویل و فورتنایت، قدم تازه‌ای برای هر دو بازی به‌حساب می‌آید و طرفداران هر دو بازی را به یکدیگر نزدیک می‌کند. این اتفاق قرار است با آغاز فصل جدید رخ دهد.

فصل اول از چپتر چهارم Fortnite این هفته به پایان می‌رسد. فصل جدید روز هفدهم اسفند آغاز به کار می‌کند و اپیک گیمز به‌زودی از تغییرات جدید رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش‌شده از سوی داده‌کاوهایی مانند HYPEX، اسکین دو شخصیت لئون کندی و کلیر ردفیلد از بازی رزیدنت اویل 4 به فورتنایت اضافه خواهد شد. این دو همراه انبوهی از کاراکترهایی خواهند شد که در طی چند سال اخیر به این بازی بتل رویال راه پیدا کرده‌اند.

رزیدنت اویل 4 Fortnite

کراس‌اور رزیدنت اویل و Fortnite

بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک روی 24 مارس منتشر می‌شود. نزدیک بودن تاریخ انتشار بازی به فصل جدید فورتنایت باعث می‌شود تا این شایعه قوت گیرد. گفتنی است کراس‌اور میان این دو بازی تنها شامل اسکین لئون و کلیر نیست، بلکه آیتم‌های دیگری هم در راه هستند که به‌زودی توسط اپیک گیمز معرفی خواهند شد. ممکن است که آیتم‌ها به‌صورت جداگانه فروخته شوند و نیازی به خرید بتل پس نباشد. در حال حاضر صحت این شایعه مشخص نیست و باید دید آیا این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد یا خیر. گفتنی است کریس ردفیلد و جیل ولنتاین چند سال پیش به این بازی اضافه شده بودند.

گفتنی است شایعه‌ای در مورد افزودن حالت اول‌شخص به Fortnite منتشر شده است. طبق این شایعه، امکان جابه‌جایی میان حالت سوم شخص و اول شخص وجود دارد. شایعه‌ی افزودن این حالت مدت‌هاست شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که فصل جدید بالاخره این حالت را به ارمغان خواهد آورد. گفتنی است تمامی محتوای جدید در روز اول آغاز فصل منتشر نمی‌شوند و ممکن است که لئون کندی و کلیر ردفیلد با نزدیک شدن به زمان انتشار Resident Evil 4 Remake در دسترس قرار گیرند. نظر شما چیست؟ آیا از حضور شخصیت‌های معروف رزیدنت اویل در فورتنایت استقبال می‌کنید؟‌

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Elyawsy

    مهمان

    نه تروخدا ??

    پاسخ دهید