بازی Fable
یحیی رحیمی

بازی Fable مایکروسافت به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 13 اسفند 1401 بدون دیدگاه
181 بازدید

مدت زمان زیادی از معرفی بازی Fable برای ایکس‌باکس گذشته است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد این بازی در دسترس نیست. توسعه‌دهنده تمایلی به نمایش بازی ندارد و فیل اسپنسر هم می‌گوید که انتشار بازی به این زودی رخ نمی‌دهد. شایعه‌ی تازه‌ای منتشر شده است که نشان‌دهنده ورود بازی فیبل به مرحله‌ی تولید اصلی است و اینکه استودیو Playground Games هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد و به این زودی، قادر به آماده‌سازی و انتشار بازی نیست.

اندی روبیسون در قسمت آخر پادکست جدید VGC به روند تولید بازی فیبل توسط استودیو بریتانیایی پلی‌گراند گیمز اشاره کرد. این استودیو بیشتر به دلیل توسعه بازی فورتزا هورایزن 5 شناخته می‌شود، تولید یک بازی نقش‌آفرینی مهم را بر عهده گرفته است. روبیسون فرد معتبری در مورد شایعات بازی است و دریافته است که بازی Fable شرکت ایکس‌باکس به‌تازگی وارد مرحله تولید شده است و سال‌ها تا انتشار آن فاصله داریم.

این افشاگر می‌گوید که توسعه‌دهنده، بازی Fable را اثری مشابه ویچر خطاب می‌کند و این مقایسه بارها انجام شده است. چنین مقایسه‌ای نشان می‌دهد که روند بازی فیبل به ویچر شباهت دارد و توسعه‌دهندگان از این اثر الهام گرفته‌اند. فیبل تنها بازی مایکروسافت نبود که در قسمت جدید پادکست VGC به آن پرداخته شد. طبق گفته روبیسون، Starfield بازی بزرگ بعدی ایکس‌باکس است و پس از آن هم نوبت به بازی Senua’s Saga: Hellblade II می‌رسد. سپس بازی Avowed استودیو ابسیدین منتشر می‌شود. آنگاه Perfect Dark و Everwild و با این حساب، بازی فیبل سال‌ها تا انتشار فاصله دارد.

زمان انتشار بازی Fable

زمان انتشار بازی Fable

توسعه بازی Fable بیش از حد انتظار طول کشیده است و هیچ اطلاعاتی هم از آن منتشر نشده است. گزارش‌های متعددی در مورد توسعه کند و وجود تنوعی از ایرادها و مشکلات منتشر شده است. گزارش‌هایی از احتمال توسعه‌ی آشفته و مشکلات جدی نوشته‌اند که هیچ‌کدام توسط استودیو تائید نشده‌اند. استودیو سازنده نیز تبحر زیادی در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی ندارد و بیشتر بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی ساخته است. این مسئله باعث شده تا استودیو پلی‌گراند گیمز با احتیاط به کار ادامه دهد. به نظر می‌رسد مایکروسافت هم زمان کافی برای ساخت بازی به آن‌ها اعطا کرده است.

فیبل به‌تازگی وارد مرحله تولید شده است و جزئیات آن نامشخص است. زمان انتشار بازی با توجه به شایعه جدید در سال اخیر میلادی اعلام نخواهد شد. مایکروسافت چندین بازی بزرگ برای امسال در برنامه دارد و در حال حاضر با پرونده تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.