انیمیشن سریالی The Last Of Us (لست اف اس)
محمد صادق شجاعی

انیمیشن سریالی The Last of Us قرار بود ساخته شود

محمد صادق شجاعی 12 اسفند 1401 بدون دیدگاه
397 بازدید

جفری پیرس، صداپیشه شخصیت تامی در بازی‌های سری The Last of Us (لست اف اس)، اعلام کرده است که در مقطعی استودیو ناتی داگ قصد داشت مجموعه مذکور را به صورت یک انیمیشن سریالی ارائه کند.

جفری پیرس که در سری بازی‌های The Last of Us به عنوان صدا‌پیشه تامی حضور داشته و در سریال اقتباسی آن نقش پری را ایفا کرده است، در مصاحبه با The Direct از مسیر طولانی ساخت اثر لایو اکشن شبکه HBO گفته است. طبق گفته این بازیگر، در حالی که احتمال ساخت یک فیلم سینمایی وجود داشت، در مقطعی سازندگان ایده تولید یک انیمیشن سریالی شبیه به Dragon Age: Absolution ،Dota: Dragon’s Blood یا Arcane را در نظر گرفته بودند.

جفری پیرس در این باره گفته است: «در طول زمان چندین رویکرد مختلف وجود داشت. در مقطعی تصمیم به ساخت یک فیلم سینمایی گرفته شد. همچنین در دوره‌ای یک انیمیشن سریالی که به صورت موشن کپچر ساخته می‌شود، در نظر گرفته شد. در قبال هر دوی این پروژه با خودم فکر می‌کردم که شانس بالایی برای حضور در آن‌ها دارم.»

به این واسطه مشخص شده است که جفری پیرس نسبت به حضور در اقتباس لایو اکشن سری The Last of Us تردید داشته، اما روی ایفای نقش مجدد به عنوان تامی در انیمیشن سریالی آن حساب باز کرده است. در پایان مجموعه مذکور به عنوان یک سریال لایو اکشن برای پخش از شبکه HBO اقتباس شد و جفری پیرس توانست به عنوان کاراکتر پری ایفای نقش کرد. اگر‌چه با توجه به سرنوشت این کاراکتر، بعید است که شاهد بازگشت او در قسمت‌های بعدی باشیم.

انیمیشن سریالی The Last Of Us (لست اف اس)

انیمیشن سریالی The Last of Us شبیه به Arcane

بر اساس موفقیت‌های محصول شبکه HBO و همچنین هسته درام انسانی و لوکیشن‌های جذاب آن، بسیار سخت است که اقتباس از بازی‌های سری The Last of Us را به شکلی به جز سریال لایو اکشن در نظر بگیریم. علی‌رغم این که سریال لست اف اس در بخش‌های زیادی به رئالیسم توجه نمی‌کند، اما همچنان اقتباس لایو اکشن بهترین انتخاب برای ارائه یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی است.

در بخش دیگری از مصاحبه با The Direct، جفری پیرس تایید کرد که در مقطعی ماهرشالا علی، بازیگر فیلم Green Book، برای ایفای نقش به عنوان جول انتخاب شده بود. اما در نهایت این نقش به پدرو پاسکال رسید و او توانست خود را به عنوان یکی از نقاط قوت سریال The Last of Us تبدیل کند.

نظر شما در مورد انیمیشن سریالی The Last of Us چیست؟ به نظر شما این اثر می‌توانست عملکردی در حد و اندازه‌های سریال لایو اکشن لست اف اس داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.