The Last of Part 2
یحیی رحیمی

Neil Druckmann: آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II فیلم برداری شده است

یحیی رحیمی 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
706 بازدید

The Last of Us از آن دسته بازی هایی است که با انتشار نسخه اولش همه را عاشق خود کرد و همه مدت هاست که منتظر عرضه نسخه دوم به عنوان The Last of Us Part II هستیم. تاریخ انتشار این بازی در دست نیست و هر آنچه داریم یک سری گمانه زنی هاست. امروز کارگردان بازی به نام Neil Druckmann اعلام کرده است که استدیو NaughtyDog رسما تصویربرداری آخرین سکانس بازی را به پایان برده است.

Druckmann این موضوع را از طریق حساب توییتری خود اعلام کرده است و به نظر می رسد که سکانس بسیار سختی را نیز فیلم برداری کرده است. او همچنین بخشی از متن بازی را نیز منتشر کرده است و می توانیم ببینیم که در آخر شاهد کات خوردن صحنه و تاریک شدن همه جا هستیم و در آخر نیز عبارت The End نمایش داده می شود. به نظر می رسد که یک پایان تراژیک را شاهد هستیم و البته که بیشتر بازی ها نیز به همین صورت پایان می یابند.

حالا که آخرین صحنه بازی The Last of Us II فیلم برداری شده است، به این معنی نیست که به زودی شاهد عرضه خود بازی خواهیم بود و همچنین به این معنی نیست که فرایند موشن کپچر به پایان رسیده است. معمولا در هر دو فیلم های سینمایی و بازی های ویدیویی، صحنه ها به صورت غیر خطی فیلم برداری می شوند و این طور نیست که همه پشت سر هم باشند.

The Last of Us 2 tweet

فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که چه زمانی The Last of Us Part II عرضه خواهد شد. در خبر دیگری از بازی نیز اخیرا کار بازیگر Laura Bailey به پایان رسیده است و همچنین رپری به نام Logic نیز قرار است در نسخه دوم بازی نقشی بر عهده داشته باشد. می توانید توییت دارکمن را نیز ببینید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.