آپدیت 1.66 بازی GTA V
یحیی رحیمی

آپدیت 1.66 بازی GTA V با هدف رفع ایراد‌ها منتشر شد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1401 4 دیدگاه
9,065 بازدید

شرکت راکستار گیمز از آپدیت تازه‌ای برای بازی GTA V و همچنین GTA Online رونمایی کرد. به‌روزرسانی 1.66 بازی جی‌تی‌ای وی به رفع باگ‌ها و ایراداتی می‌پردازد که در طی چند ماه اخیر گزارش شده‌اند و همچنین عملکرد بازی روی کامپیوتر و کنسول‌های بازی را بهتر می‌کند. این آپدیت برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده و قابل دانلود است.

آپدیت 1.66 بازی GTA V در حال حاضر برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر شده است. هیچ محتوای تازه‌ای در این به‌روزرسانی اضافه نشده است، اما تغییرات امنیتی مهمی اعمال شده‌اند که جلوی نفوذ هکرها را می‌گیرد. مشکلات امنیتی GTA Online در طی چند ماه اخیر دردسرساز شده است و هکرها توانسته‌اند به حساب‌های کاربری نفوذ کنند و دلیل این کار هم حفره‌ی امنیتی داخل کدهای بازی است.

مدتی پیش بود که حفره امنیتی GTA Online کشف شد. این حفره به هکرها اجازه‌ی کنترل کامل اکانت یا حساب‌ کاربری و حتی کامپیوتر آن‌ها را داد. راکستار گیمز با انتشار بیانیه‌ای، وجود مشکل را تائید کرد و نوشت که در حال یافتن راهکار لازم برای حل مشکل است. در حالی که رسانه‌ها از برطرف شدن مشکل نوشتند، اما این ایراد تا آپدیت 1.66 برجا بود و بالاخره ایراد برطرف شده است. تغییرات امنیتی در قالب بازی ایجاد شده است که جلوی حملات جدید را می‌گیرد.

آپدیت 1.66 بازی GTA V

آپدیت 1.66‌ بازی GTA V

هدف کلی آپدیت جدید GTA V، برطرف کردن باگ‌ها ریز و بهبود عملکرد کلی بازی روی تمامی پلتفرم‌ها است. برای نمونه باگی که اجازه‌ی شخصی‌سازی و اسپرت اتومبیل‌های مخصوصی را نمی‌داد، رفع شده است. پروتکل امنیتی تازه‌ای ایجاد شده است که امنیت شبکه را افزایش می‌دهد و همچنین فضای امن‌تری برای رد و بدل پیام‌های میان کاربران ایجاد می‌کند. عملکرد کلی بازی هم بهبود یافته است و بازی طبق گفته‌ی راکستار گیمز، روان‌تر اجرا می‌شود.

ایرادی که باعث می‌شد تا گرافیک بازی در نسخه ایکس‌باکس اندکی مخدوش شود، برطرف شده است. میزان کرش کردن بازی GTA Online هم به حداقل رسیده است. افرادی که نسخه کامپیوتر را در اختیار دارند، با دریافت آپدیت جدید خواهند دید که مشکل دسترسی به بخش GTA Online بدون نیاز به تمام کردن پرولوگ برطرف شده است. تعدادی حتی پس از تمام کردن پرولوگ هم نمی‌توانستند به بخش آنلاین دسترسی پیدا کنند. حجم دانلود آپدیت 1.66 بازی GTA V بسته به هر پلتفرم متفاوت است، اما انتظار دانلود 350 مگابایت را داشته باشید. این به‌روزرسانی، بیلد بازی را به 2824.0 افزایش می‌دهد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام برای من اخرین اپدیتی که آمده 1.47 هست . چرا 1.66 نیامده؟ ( gtaV)

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amirhoseyn

    مهمان

    سلام لینک دانلود کجاست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایریک

    مهمان

    اینو راست گفتی واقعا اصلا انگار نه انگار این بازی ساخته شده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    انونیموس

    مهمان

    نامردا حاظرن میلیارد ها دلار برای gtav به آب بدن ولی به طرفداران gta vi هیچ اهمیتی ندن

    پاسخ دهید