بازی Assassin’s Creed Red
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed Red با دو شخصیت اصلی در سال آینده منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 8 اسفند 1401 بدون دیدگاه
507 بازدید

شرکت یوبی‌سافت در طی ماه‌های اخیر و با توجه به عملکرد مالی ضعیف، تغییرات مهمی در برنامه‌ی ساخت و انتشار بازی ایجاد کرده است. شایعه‌ای در مورد ساخت چهار بازی آساسینز کرید جدید به گوش می‌رسد و سرمایه‌گذاری روی این سری بازی بیشتر می‌شود. گزارش تازه‌ی اینسایدر گیمینگ از زمان انتشار Assassin’s Creed Red پرده برداشت و جزئیاتی از گیم‌پلی آن را افشاء کرد.

یوبی‌سافت سال گذشته از بازی جدید آساسینز کرید با اسم رمز سرخ (Red) رونمایی کرد. بازی‌کنان به ژاپن سفر خواهند کرد و همانند یک سامورایی و با ساختاری مشابه بازی Ghost of Tsushima به جنگ دشمنان خواهند رفت. هیچ اطلاعات رسمی از بازی در دست نیست، اما گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که دو شخصیت اصلی در بازی حاضر هستند. تمرکز بازی روی مخفی‌کاری خواهد بود و اندکی از المان‌های نقش‌آفرینی فاصله می‌گیرد، اما نمی‌دانیم چه تفاوت‌های ساختاری با بازی Assassin’s Creed Valhalla خواهد داشت.

ساخت بازی Assassin’s Creed Red طبق متن گزارش به‌خوبی پیش می‌رود و این بازی «شکل خوبی» به خود گرفته است. این در حالی است که گزارش‌های پیشین از مشکلات تولید می‌گفتند و اینکه استودیو سازنده با کمبود توسعه‌دهنده مواجه است. وضعیت استودیوهای یوبی‌سافت به دلیل مشکلات محیط کاری و آزار و اذیت کلامی و جنسی افت کرده است و افراد زیادی از این شرکت فرانسوی و زیرشاخه‌های آن جدا شده‌اند. تولید بازی آساسینز کرید رد به شعبه کبک یوبی‌سافت سپرده شده است و قرار است سال 2024‌ رسماً منتشر شود.

زمان انتشار Assassin’s Creed Red

زمان انتشار Assassin’s Creed Red

علاوه بر این بازی، دو محصول دیگر هم در حال تولید هستند. یکی از آن‌ها در مورد عصر ساحره‌سوزی در پایان دوران امپراتوری روم است. این بازی با اسم رمز Hexe‌ شناخته‌ می‌شود که واژه‌ای آلمانی است و به معنی جادوگر است. گزارش‌ها نشان از تغییرات گسترده در این بازی دارند و اطلاعاتی از روند بازی در دسترس نیست. بازی دیگر هم با اسم رمز Jade‌ شناخته می‌شود. این بازی در امپراتوری چین و دوران قبل از تولد مسیح ساخته می‌شود. این بازی مخصوص موبایل است و مشخص نیست که پارکوربازی چطور برای صفحه‌های موبایل طراحی می‌شود.

مهم‌ترین بازی اما Assassin’s Creed Mirage است که طبق گفته‌ها در ماه اوت امسال منتشر خواهد شد. این بازی در اصل یک بسته الحاقی برای اساسینز کرید والهالا بود، اما بعدها به یک بازی کامل تبدیل شد. انتظار سفر به شهر تاریخی بغداد در دوره‌ای مهم را داشته باشید. با توجه به شایعات اخیر، ده بازی از این مجموعه در حال ساخت هستند. همان‌طور که در ابتدا خواندید، زمان انتشار Assassin’s Creed Red سال 2024 خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.