رویداد بزرگ پلی استیشن
علیرضا نظری

شایعه: رویداد بزرگ پلی استیشن در فصل تابستان برگزار خواهد شد

علیرضا نظری 9 اسفند 1401 بدون دیدگاه
165 بازدید

شایعات حاکی از آن است که ظاهرا سونی در حال برنامه ریزی اجرای فاز دوم پلی استیشن 5، در قالب یک رویداد بزرگ است. این شایعه از سوی منابع جف گراب، خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی، فاش شده است که انتظار دارد این رویداد قبل از نمایشگاه E3 در ماه ژوئن برگزار شود.

جف گراب در یکی از قسمت‌های اخیر پاکست Game Mess Decides، درباره رویداد اخیر State of Play پلی استیشن که چند روز گذشته برگزار شد، صحبت کرد و گفت: «پلی استیشن مواردی خوب خود را برای رونمایی در زمان مناسب محفوظ نگه داشته است و این اتفاق قبل از E3 رخ خواهد داد». این روزنامه‌نگار همچنین در ادامه توضیح داد: «قرار بود پاییز گذشته این اتفاق بیفتد، اما آن‌ها به دلیل آماده نبودن توسعه‌دهندگانشان، ترجیح دادند این رویداد را به تعویق بندازند». گراب سپس فاش کرد که توسعه دهندگان سونی اکنون آماده‌اند تا آنچه را که برای طرفداران در نظر گرفته‌اند، به نمایش بگذارند. او فاش کرد: «اکنون که این توسعه دهندگان آماده هستند، باید یک نمایش بزرگ داشته باشند که به صورت جدی فاز دوم پلی استیشن 5 را راه اندازی کند.»

اینکه سونی دارای استودیوهای مختلف فرست پارتی بوده که روی آثار بزرگ AAA کار می‌کنند. با این حال، گراب مشخص نکرد که کدام توسعه دهندگان قرار است در این رویداد حضور داشته باشند. استودیو اینسامنیاک گیمز قبلا فاش کرده است که با تمام توان در حال کار روی بازی‌های Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine است که هر دو آن‌ها در نمایشگاه پلی استیشن در سپتامبر 2021 معرفی شدند. اثر ولورین هنوز مدتی تا انتشار فاصله دارد، اما اسپایدرمن 2 در حال حاضر انتشار در پاییز 2023 را هدف قرار داده است و آن را به یک رقیب قوی برای حضور در رویداد بزرگ پلی استیشن در تابستان امسال تبدیل می‌کند.

رویداد بزرگ پلی استیشن

رویداد بزرگ پلی استیشن در تابستان 2023

لازم به ذکر است که در اوایل این هفته، پلی استیشن میزبان جدیدترین رویداد State of Play بود. این مراسم شاید هیچ افشاگری بزرگ یا معرفی‌ غافلگیرکننده‌ای نداشته باشد، اما بازی‌های زیادی را برای هدست واقعیت مجاری PSVR 2 (پلی استیشن وی آر 2) که به تازگی روانه بازار شده است، به نمایش گذاشت. این رویداد همچنین تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League داشت. بازی ابرقهرمانی آینده استودیو راک‌استدی از زمانی که در اوایل این هفته ظاهر شد، مورد انتقاد قرار گرفت. این در حالی بوده که طبق اعلام سازندگان، حتی برای انجام بخش تک نفره بازی، نیاز به اتصال اینترنت دائمی است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.