آساسینز کرید زلزله ترکیه
یحیی رحیمی

طرفداران آساسینز کرید برای زلزله‌‌زدگان ترکیه و سوریه پول جمع‌آوری می‌کنند

یحیی رحیمی 6 اسفند 1401 بدون دیدگاه
132 بازدید

جامعه‌ی طرفداران بازی آساسینز کرید شرکت یوبی‌سافت با کمک همدیگر در حال جمع‌آوری پول برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه هستند. زلزله اخیر تلفات جانی و مالی زیادی به‌جا گذاشته است و آمار تلفات همچنان در حال افزایش است. در حالی که بسیاری از شهروندان منزل شخصی خود را از دست داده‌اند، کشورهای مختلف در حال کمک‌رسانی به آن‌ها هستند. طرفداران Assassin’s Creed هم تصمیم به برگزاری استریم خیریه برای جمع‌آوری پول گرفتند.

صندوق جمع‌آوری پول طرفداران آساسینز کرید از زمان آغاز به کار در روز 22 فوریه، پنج هزار دلار پول جمع‌آوری کرده است. این میزان در حدود کمتر از 24 ساعت جمع‌آوری شده است و هدف آن‌ها، رسیدن به مبلغ ده هزار دلار است. استریم‌های زنده بازی‌های مختلف این سری نقش‌آفرینی از جمله Assassin’s Creed Origins و AC Black Flag در جریان است و چندین استریمر در حال تجربه‌ی بی‌وقفه بازی برای جمع‌آوری پول هستند. مبلغ جمع‌‌آوری شده به‌منظور کمک به کودکان سوری و ترکیه‌ای هزینه خواهد شد.

طرفداران آساسینز کرید می‌گویند که از فاجعه‌ی اخیر در ترکیه و سوریه به‌شدت سرخورده و ناراحت شده‌اند و می‌خواهند از تمام توان خود برای کمک به زلزله‌زده‌ها استفاده کنند. هدف آن‌ها متحد کردن طرفداران بازی در سراسر دنیاست تا بتوانند در نهایت مبلغ مناسبی برای کمک جمع‌آوری کنند. تمامی مبالغ جمع‌آوری‌شده به گروه «نجات کودکان» تعلق می‌گیرد که در مناطق زلزله‌زده، مشغول کمک‌رسانی هستند. این مبلغ به‌منظور ایجاد سرپناه و یاری به کودکانی که نیازمند دسترسی سریع به غذا و لباس گرم هستند پرداخت می‌شود.

آساسینز کرید زلزله ترکیه

کمک مالی طرفداران آساسینز کرید

استریم بازی‌های Assassin’s Creed از روز گذشته آغاز و تا روز هفتم مارس ادامه خواهد شد. با مراجعه به توییچ می‌توانید به تماشای استریم و همچنین کمک مالی بپردازید. انواع استریم‌های مختلف در نظر گرفته شده‌اند و حتی تعدادی نیز تور تاریخی به راه انداخته‌اند و در مورد مکان‌های مشهور در بازی‌های این سری صحبت خواهند کرد. این گروه همچنین آیتم‌هایی برای طرفداران در نظر گرفته است و هر چه میزان کمک مالی بیشتر باشد، شانس دریافت کد بازی هم افزایش پیدا خواهد کرد. این کار به‌منظور جلب نظر تماشاگران انجام شده است.

استریمرهای ترکیه‌ای در طی روزهای پس از زلزله، بیش از نیم میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کردند و از تمام تلاش خود برای کمک به زلزله‌زدها استفاده کردند. زلزله‌ به قدرت 7.8 ریشتر جنوب و مرکز ترکیه و شمال سوریه را در روز هفدهم بهمن به لرزه انداخت. میزان جان‌باخته‌ها از مرز 49 هزار نفر گذشته است و سازمان‌های بزرگی از جمله یونیسف در حال کمک‌رسانی هستند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.