Assassin's Creed Mirage مارس 2024
محمد صادق شجاعی

بازی Assassin’s Creed Mirage قبل از مارس 2024 منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 29 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
1,193 بازدید

شرکت یوبی سافت در گزارش جدید خود اقدام به اعلام بازه زمانی آثار مورد انتظار خود کرده است. بر این اساس آثار مختلف شرکت فرانسوی از جمله بازی Assassin’s Creed Mirage (اساسینز کرید میراژ) پیش از ماه مارس سال 2024 در دسترس قرار خواهند گرفت.

شرکت Ubisoft چندین بازی بزرگ و مورد انتظار دارد که تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است. اولین محصول این شرکت، بازی Skulls & Bones بوده که پس از معرفی در سال 2017، تا‌کنون چندین مرحله تاخیر در انتشار را تجربه کرده است. انتظار می‌رود زمان عرضه اثر مذکور در رویداد جدید Ubisoft Forward که ماه آینده برگزار خواهد شد، اعلام شود. پیش از این گفته شده بود بازی اسکول اند بونز در تاریخ 9 مارس 2023 (18 اسفند) منتشر خواهد شد. اما در اوایل سال این تاریخ به تعویق افتاد.

دیگر محصول مورد انتظار یوبی سافت، بازی جدید سری اساسینز کرید یعنی بازی Assassin’s Creed Mirage است. این اثر در اواخر سال گذشته معرفی شد و شرکت فرانسوی از انتشار آن در سال 2023 خبر داد. با این حال گزارش‌های مختلفی منتشر شده که به تاخیر در ارائه این اثر و موکول شدن آن به سال 2024 اشاره کرده‌اند. بنابر‌این ممکن است بازی اساسینز کرید میراژ نه در سال جاری، بلکه در سه ماهه اول سال 2024 در دسترس قرار بگیرد. شرکت Ubisoft اخیرا اعلام کرده که بیش از دو هزار نفر روی بازی‌های سری Assassin’s Creed کار می‌کنند. به همین دلیل ممکن است بازی Assassin’s Creed Mirage با سرعت بیشتری مراحل ساخت را دنبال کند.

Assassin's Creed Mirage مارس 2024

Assassin’s Creed Mirage به صورت داخلی به تاخیر افتاده است

از سوی دیگر، طرفداران مجموعه آواتار چشم انتظار انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora هستند. این اثر شرایط مشابهی با بازی Skull & Bones داشته و هر دو در طول پروسه ساخت خود با مشکل رو‌به‌رو شده‌اند. با این که بازی آواتار فرانتیرز اف پاندورا در اواسط سال 2021 معرفی شد، اما گزارشات رسانه‌ها حاکی از آن بود که اثر مذکور در وضعیت خوبی قرار ندارد. با این که شایعه شده بود بازی Avatar: Frontiers of Pandora در نوامبر 2023 منتشر می‌شود، اما مدتی بعد اعلام شد این اثر در بازه زمانی 2023 تا 2024 در دسترس قرار می‌گیرد.

آثار جدید شرکت یوبی سافت تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. علاوه بر این، شرکت فرانسوی قصد دارد تا ماه مارس سال 2024 بازی‌های Rainbow Six Mobile ،The Division Resurgence ،The Crew Motorfest و XDefiant را منتشر کند. علاوه بر این، Ubisoft از انتشار یک بازی بزرگ دیگر خبر داده، اما تا‌کنون در مورد آن سکوت کرده است.

نظر شما در مورد انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage تا ماه مارس سال 2024 چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما در قالب بازی مذکور سری اساسینز کرید به دوران اوج خود باز‌می‌گردد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    هیچی دیگه پس رسما خبری از Prince of Persia the sands of time Remake نیست.اون بازی بزرگ هم احتمالا بازی Farcry 7 هست.?

    پاسخ دهید