بازی Suicide Squad Kill the Justice League
یحیی رحیمی

اجرای بازی Suicide Squad بدون اتصال اینترنت ممکن نیست

یحیی رحیمی 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
275 بازدید

قسمت جدید برنامه‌ State of Play با رونمایی از روند کوآپ بازی Suicide Squad Kill the Justice League همراه شد. استودیو راک‌استدی به معرفی بخش‌های مختلف پرداخت و همچنین بخش بتل‌پس را هم تایید کرد. نگاهی به بخش سؤالات متداول وب‌سایت بازی، نکته‌ای مهم را گوشزد می‌کند. اجرای بازی جوخه انتحار نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و حتی در حالت تک‌نفره هم باید به سرورهای بازی متصل شد.

بازی Suicide Squad اثری متفاوت از استودیو راک‌استدی، خالق بازی Batman Arkham Knight است. این بازی ضدقهرمانی به‌صورت گروهی و چهارنفره دنبال می‌شود. وجود چهار شخصیت به معنی ارائه یک روند گروهی یا کوآپ است و ویدیو جدید هم به نمایش این جنبه‌ی مهم از بازی پرداخت. درحالی‌که بسیاری از طرفداران این ژانر برای تجربه‌ی بازی هیجان‌زده بودند، خبرهای جدید نشان می‌دهد که اجرای بازی به‌صورت آفلاین غیرممکن است.

توسعه‌دهنده هیچ دلیلی برای نیاز به اینترنت ارائه نکرده است. بازی به‌صورت گروهی دنبال می‌شود و در نتیجه بازی‌کنان باید به سرور آنلاین وصل شوند تا میزان فعالیت آن‌ها دنبال شود. همچنین تجربه‌ی گروهی هم به‌صورت آفلاین غیرممکن است و واضح است که در این حالت باید به سرورهای بازی وصل شوید. تنها نکته آن است که تجربه‌ی بازی به‌صورت فردی نیازمند اینترنت خواهد بود که مسئله‌ای ناخوشایند برای افرادی است که بازی‌ها را به‌تنهایی تجربه می‌کنند و علاقه‌ای به حالت چندنفره و آنلاین ندارند.

کرک Suicide Squad اینترنت

آیا بازی Suicide Squad کرک می‌شود؟

بسیاری از بازی‌های امروزه از قفل‌های ویژه مانند دنوو استفاده می‌کنند تا جلوی انتشار غیرقانونی را بگیرند. استودیو راک‌استدی ترجیح داده تا روندی متفاوت را پیش بگیرد و به‌جای قفل، نیاز به اتصال مداوم به سرورها را جزو شروط بازی قرار دهد. با این حساب تجربه‌ی بازی به‌صورت کرکی و آفلاین غیرممکن خواهد بود و باید دید آیا روش برای دور زدن آن پیدا خواهد شد یا خیر؟ تمرکز روی جنبه‌ی کوآپ هم باعث شده تا استودیو بازی‌کنان را مجبور به تجربه‌ی اثر به‌صورت گروهی و همراه دوستان کند.

بازی‌های جدید همانند Gotham Knights، اجازه‌ی تجربه به‌صورت آفلاین را فراهم کرده‌اند. حتی بازی گروهی مارول اونجرز هم چنین حالتی داشت. تصمیم جدید استودیو راک‌استدی با انتقاداتی همراه شده است و به نظر می‌رسد که استودیو، برنامه‌ای برای حذف آن ندارد. نمایش تریلر جدید بازی هم با انتقاداتی همراه شد. بسیاری فهمیدند که با یک لوتر شوتر روبه‌رو هستند و گیم‌پلی با آنچه قبلاً نمایش داده شد، تفاوت داشت. وجود بتل پس و فروشگاه هم تائید شد و قرار است که شخصیت‌ها و مراحل جدید هم به‌صورت پولی فروخته شوند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.