مسابقات EVO 2023
علیرضا نظری

بازی‌های حاضر در مسابقات EVO 2023 اعلام شد

علیرضا نظری 5 اسفند 1401 1 دیدگاه
297 بازدید

به تازگی اعلام شده است که مسابقات EVO 2023 از تاریخ 2 تا 4 آگوست (11 تا 13 مرداد) در لاس وگاس برگزار خواهد شد. درست مانند همیشه، در این رویداد شاهد طیف گسترده‌ای از بازی‌های مبارزه‌ای خواهیم بود. در عین حال، فهرست آثار جدید و کلاسیک که قرار است در این رویداد نمایش داده شوند، از طریق کانال رسمی EVO در توییتر فاش شده است. به این واسطه مشخص شده بازی Street Fighter 6 بلافاصله پس از انتشار در 2 ژوئن (12 خرداد)، اولین نمایش خود را در این رویداد ارائه خواهد داد.

رویداد EVO 2023، در مجموع هشت بازی مبارزه‌ای را در صحنه اصلی خود به نمایش می‌گذارد. هر هشت تورنمنت رسمی مسابقات Evo دارای جایزه 25000 دلاری خواهند بود که 10500 دلار از آن به مقام اول خواهد رسید. طبیعتا برخی بازی‌های بزرگ در این رویداد حضور دارند که شاید چندان غافلگیرکننده نباشند، اما آثاری وجود دارد که طرفداران ممکن است انتظار آن را نداشته باشند. لیست کامل بازی‌های این مسابقه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • Tekken 7
  • Street Fighter 6
  • Guilty Gear Strive
  • Dragon Ball FighterZ
  • The King of Fighters XV
  • Melty Blood: Type Lumina
  • Mortal Kombat 11 Ultimate
  • Ultimate Marvel vs. Capcom 3

مسابقات EVO 2023

بازی‌های حاظر در رویداد Evo 2023

از بین تمامی بازی‌های اعلام شده، اثر Ultimate Marvel vs. Capcom 3 ممکن است بزرگترین شگفتی‌ساز میدان باشد. با توجه به انتشار آن در سال 2011، در حال حاظر بیش از یک دهه قدمت دارد. به طور طبیعی، برخی از طرفداران امیدوارند که حضور این بازی در رویداد Evo منجر به معرفی دنباله‎ای آن شود. Ultimate Marvel vs. Capcom 3 آخرین بازی این فرنچایز محسوب می‌شود که به نسبت نسخه‌های قبلی بسیار بهتر ظاهر شده است، زیرا استقبال از بازی Marvel vs. Capcom: Infinite که در سال 2017 عرضه شد، تا حد زیادی منفی بود. امیدواریم کپکام و مارول اجازه ندهند که این فرنچایز با این نسخه به پایان برسد.

حضور Street Fighter 6 در این رویداد EVO 2023 با توجه به اهمیت بالای این سری، چندان موضوع تعجب برانگیزی نیست. بازی مذکور اولین نمایش خود را در EVO برگزار خواهد کرد و احتمالا تا چند سال آینده به عنوان اثر اصلی این رویداد ادامه خواهد داشت. تقریبا دو ماه پس از انتشار این بازی، رویداد مذکور آغاز خواهد شد. البته، دیدن اینکه رقبا پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه بازی، چگونه با آن سازگار می‌شوند، جالب خواهد بود. ما حتی می‌توانیم علاوه بر قهرمانان قدیمی‌تر، چهره‌های جدیدی را نیز ببینیم، بنابراین بدون شک بازی در رویداد امسال کمی اوضاع را به نسبت سال‌های قبل هیجان انگیزتر می‌کند.

آیا برای شروع مسابقات Evo 2023 هیجان زده هستید؟ نظر شما در مورد ترکیب مسابقات امسال چیست؟ در قسمت نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه