کالاف دیوتی 2024
یحیی رحیمی

کالاف دیوتی تا پایان 2024 برای کنسول PS4 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 4 اسفند 1401 بدون دیدگاه
539 بازدید

در حالی که دو سال از آغاز نسل نهم کنسول‌ها می‌گذرد، بازی‌های جدید همچنان برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شوند. صنعت بازی از امسال به نسل جدید کوچ کرده است، اما مدارک فاش‌شده نشان می‌دهند که بازی کالاف دیوتی تا پایان سال 2024 همچنان برای نسل هشتم منتشر می‌شود. اکتیویژن همچنان به دنبال پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است و نسل پیشین را تا اوایل سال 2025 رها نخواهد کرد.

برنامه‌های آینده مجموعه بازی Call of Duty این هفته فاش شد. تام هندرسون توانسته به مدارک داخلی و محرمانه دست پیدا کند. او می‌گوید که اطلاعاتی از بازی کالاف دیوتی 2024 با اسم رمز Cebrerus پیدا کرده است که همچنان برای کنسول‌های نسل پیشین منتشر می‌شوند. درصورتی‌که این بازی برای PS4 و Xbox One منتشر شود، بدون شک بازی امسال هم چنین روندی را طی خواهد کرد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، سه فصل محتوا برای بازی مدرن وارفر 2 منتشر خواهد شد. فصل ششم تا روز هشتم نوامبر ادامه می‌یابد و پس از آن نوبت به انتشار بازی جدید خواهد رسید. نقشه‌های جدید و سلاح‌های تازه‌ای در راه بازی وارزون 2 هستند و این محصول تا چند سال آینده پشتیبانی خواهد شد. اکتیویژن در اجلاس مالی اخیر، انتشار Call of Duty 2023 را تائید کرد. این بازی با اسم رمز Jupiter شناخته می‌شود و استودیو Sledgehammer Games سازنده آن است.

کالاف دیوتی 2024 بازی Call of Duty

ادامه‌ی انتشار کالاف دیوتی برای PS4

اکتیویژن سه فرصت برای تجربه‌ی نسخه بتا بازی جدید فراهم کرده است. دو مورد از آن‌ها مخصوص کاربران پلی‌استیشن خواهد بود. قرارداد میان اکتیویژن بلیزارد و سونی سال آینده میلادی به پایان می‌رسد و طبق گفته‌ها، قرارداد انحصاری تمدید نخواهد شد. این بدین معنی است که انتشار محتوای انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن متوقف می‌شود. بحث و جدل مایکروسافت و سونی بر سر مالکیت کال آو دیوتی ادامه دارد و طبق گزارش جدید، این دو شرکت اختلاف‌نظر شدیدی دارند و ثبت قرارداد میان این دو بسیار بعید است.

گفتنی است اطلاعات فاش‌شده مربوط به آذر امسال هستند و ممکن است که تصمیمات اولیه تغییر پیدا کرده باشند. اکتیویژن هیچ‌کدام از این شایعات را تائید نکرده است و باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم. مایکروسافت قرارداد رسمی با نینتندو بر سر انتشار بازی‌های کالاف دیوتی برای سوییچ امضا کرد. اکتیویژن طبق قرارداد متعهد به انتشار بازی Call of Duty برای نینتندو تا ده سال آینده می‌شود. قرارداد مشابهی با شرکت ولو و همچنین انویدیا امضاء شده است.

طبق اطلاعات جدید، بازی کالاف دیوتی 2024 توسط استودیو Treyarch توسعه می‌یابد و نسخه جدید سری بلک آپس را خواهیم دید. این بازی برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.