بازی موبایل Ultimate Sackboy (آلتیمیت سک بوی)
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Ultimate Sackboy منتشر شد

محمد صادق شجاعی 3 اسفند 1401 بدون دیدگاه
363 بازدید

در ادامه روند ورود مجموعه‌های مشهور شرکت سونی به سیستم عامل‌های iOS و اندروید، بازی موبایل Ultimate Sackboy (آلتیمیت سک بوی) در دسترس قرار گرفته است.

سری LittleBigPlanet جزو مجموعه‌های مشهور شرکت Sony و پلتفرم پلی استیشن است که از آغاز آن در حدود 15 سال می‌گذرد. در این مدت آثار مختلف و متعددی از مجموعه لیتل بیگ پلنت منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی Sackboy: A Big Adventure اشاره کرد. حال شرکت Exient اقدام به انتشار بازی موبایل Ultimate Sackboy روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS کرده است.

بازی آلتیمیت سک بوی، همانند بازی Subway Surfers، اثری در سبک Running اما با محدودیت زمانی بوده که بازیکنان را در برابر موانع متنوع و رقبای مختلف قرار می‌دهد. با پیروزی در هر یک از مسابقات پاداش دریافت خواهید کرد. با این وجود که بازی موبایل Ultimate Sackboy به صورت رایگان قابل تجربه است، اما بازیکنان می‌توانند سیزن پس این اثر را خریداری و به آیتم‌های مختلفی از جمله لباس فضانوردی دست پیدا کنند. هر یک از فصل‌های بازی آلتیمیت سک بوی به مدت 28 روز طول کشیده و فصل دوم این اثر در تاریخ 22 مارس (2 فروردین 1402) آغاز خواهد شد.

بازی موبایل Ultimate Sackboy (آلتیمیت سک بوی)

بازی موبایل Ultimate Sackboy دارای محتوا‌های بسیاری خواهد بود

هر روز یک Daily Duel در دسترس بازیکنان بازی موبایل Ultimate Sackboy قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانید آیتم‌های انحصاری به دست بیاورید. شرکت Exient در قالب بیانیه‌ای اعلام کرده است که به واسطه یک جریان ثابت انتشار محتوا‌های تازه، بازیکنان می‌توانند به شخصیت‌ها، لباس‌ها، مسیر‌ها و محیط‌های جدید دسترسی داشته باشند. علاوه بر این به مرور ویژگی‌های تازه و هیجان‌انگیزی به گیم‌پلی بازی آلتیمیت سک بوی اضافه خواهد شد. همچنین شرکت Exient وعده داده است که هزاران ترکیب مختلف از لباس‌ها در بازی مذکور وجود خواهد داشت.

بازی موبایل Ultimate Sackboy دومین اثر از مجموعه LittleBigPlanet بوده که روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS ارائه شده است. پیش از این در سال 2014 بازی موبایل Run Sackboy! Run در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. با تجربه این بازی می‌توانستید به برخی از محتوا‌های بازی LittleBigPlanet 3 دست پیدا کنید. اما به نظر نمی‌رسد که چنین ویژگی در بازی‌های Ultimate Sackboy و Sackboy: A Big Adventure تکرار شده باشد. با این حال آلتیمیت سک بوی همچنان می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده برای طرفداران و علاقه‌مندان سری لیتل بیگ پلنت باشد.

آیا قصد دارید بازی موبایل Ultimate Sackboy را تجربه کنید؟ به نظر شما این اثر در ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده از سری LittleBigPlanet موفق عمل می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.