بازی Ultimate Sackboy
یحیی رحیمی

بازی موبایل Sackboy معرفی شد

یحیی رحیمی 29 دی 1401 بدون دیدگاه
263 بازدید

شرکت پلی‌استیشن از بازی رسمی Sackboy برای موبایل رونمایی کرد. بازی Ultimate Sackboy قرار است روز 21 فوریه (2 اسفند) برای گوشی‌های اندروید و آیفون به‌صورت کاملا رایگان منتشر شود. بازی موبایل سک‌بوی توسط استودیو Exient توسعه و منتشر می‌شود. این استودیو تحت لیسانس سونی کار می‌کند و مدیران پلی‌استیشن، ترجیح داده‌اند تا توسعه بازی را به یک استودیو شخص ثالث بسپرند. کاربران گوگل‌ پلی می‌توانند از همین لحظه به پیش‌ثبت‌نام برای دریافت بازی در سریع‌ترین زمان ممکن بپردازند.

بازی Ultimate Sackboy برعکس روند اصلی بازی‌های این سری، یک عنوان رانر سه‌بعدی است که شباهت بسیار زیادی به بازی‌هایی مانند Tempe Run و Sonic Dash دارد. در واقع سک‌بوی به‌عنوان شخصیت اصلی بازی شروع به دویدن می‌کند و موانعی سر راه او قرار خواهد گرفت. بازی‌کننده با استفاده از صفحه‌ی لمسی از موانع گذر می‌کند و امتیاز کسب می‌کند. بازی‌کننده با رد شدن از موانع به قهرمانی در سخت‌ترین تورنمنت موجود در دنیای عروسک‌ها دست پیدا می‌کنند.

طبق توضیحات رسمی، بازی‌کنان با دشمنان آشنایی سر و کله خواهند زد و همچنین از موانعی دیوانه‌کننده عبور می‌کنند. مکانیک‌هایی همانند پرش و جاخالی دادن به کار رفته‌اند تا بازی‌کننده بتواند به قهرمان رقابت‌ها تبدیل شود. بازی موبایل Sackboy تنها از بخش آفلاین پشتیبانی نمی‌کند و بلکه بازی‌کنان می‌توانند با هم‌دیگر رقابت کنند و ثابت کنند که قهرمان اصلی این رقابت کیست. رقابت‌های روزانه همانند دوئل و مسابقات جدی برای دریافت مدال‌های طلا و جوایز دیگر برنامه‌ریزی شده است.

اوج هیجان در بازی Ultimate Sackboy

علاوه بر مسابقات و رویدادهای مختلف، تنوعی از لباس‌های مخصوص برای تغییر قیافه سک‌بوی وجود دارد. کاتالوگ لباس‌ها به مرور زمان افزایش می‌یابد و می‌توان هر بار با لباس و ظاهری تازه به زمین مسابقه رفت. گفتنی است این بازی نباید با عنوان Run Sackboy Run اشتباه گرفته شود. محصول گفته‌شده همچنان در فروشگاه اندروید و آیفون در دسترس است، اما روند آن محدودتر از بازی جدید است. سونی دخالتی در تولید بازی Ultimate Sackboy نداشته است، اما امیدوار است که بتواند محصولات پلی‌استیشن را برای موبایل هم منتشر کند.

آگهی استخدامی در سال 2021 نشان داد که پلی‌استیشن به دنبال انتشار محبوب‌ترین فرنچایزها برای موبایل است. آنها در تابستان سال گذشته، مدیر محتوای اپل آرکید را جذب کردند و او را به در پست مدیریت بخش موبایل استودیوهای پلی‌استیشن گماردند. جیم رایان، مدیر سرگرمی‌های تعاملی سونی در مه 2022 به انتشار بازی‌های این شرکت برای PC و موبایل تا سال 2025 اشاره کرد. آنها همچنین به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در عرصه موبایل و کامپیوتر هستند. بازی موبایل Sackboy روز 2 اسفند از گوگل پلی و اپ استور به‌صورت رایگان قابل دانلود است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.