دانلود بازی The end is nahual If I may say so برای PC
دانلود بازی The end is nahual If I may say so برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The end is nahual If I may say so برای PC

پارسی گیم 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
2,168 بازدید

دانلود بازی The end is nahual If I may say so برای کامپیوتر

ژانر ماجراجویی کلیک و اشاره از آن سبک‌های قدیمی است که در طی سال‌های اخیر شاهد بازگشت قدرتمندانه‌ای بوده است. این سبک در آثار قدیمی بر روی دیالوگ‌های طنز آمیز و پازل‌های دشوار تمرکز داشت که گیمرها را برای ساعت‌ها درگیر می‌کرد. خیلی از استودیوهای مستقل سعی دارند تا آن جادوی قدیمی را تکرار کنند که در بسیاری از موارد نیز نتیجه داده است. یکی از بهترین نمونه‌های اخیر، عنوانی به نام The end is nahual If I may say so از استودیوی Third World Productions است.

در جریان گیم پلی The end is nahual If I may say so شما در مراحل 2.5 بعدی قدم می‌زنید، با مردم صحبت می‌کنید و آیتم‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید. از این آیتم‌ها می‌توان برای حل و فصل موقعیت‌ها و پازل‌های درون بازی استفاده کرد. شما همیشه به سمت جلو پیش می‌روید که شکل اصلی یک ماجراجویی کلاسیک گرافیکی ارائه شده است. با این حال با جلوتر رفتن در بازی متوجه می‌شوید که سیستم‌های گیم پلی متفاوتی مانند نبردهای پازلی و حتی رمان‌های گرافیکی نیز در این بازی جاگرفته‌اند.

The end is nahual If I may say so چیزی فراتر از یک بازی پازل ساده است. دنیا و داستان سرایی این بازی در کنار طنز فوق‌العاده‌ای که دارد، از محتویات بالغانه‌تری نسبت به بازی‌های ماجراجویی بهره‌مند است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاراکترها و دیالوگ‌های بازی را برای مدت‌ها فراموش نکنید. گرافیک زیبا و دو بعدی آن نیز چشم‌ها را به سوی خود خیره می‌کند. پس اگر از طرف‌داران بازی‌های ماجراجویی کلاسیک هستید، The end is nahual If I may say so برای شما است.

بازی The end is nahual If I may say so عنوانی در سبک ماجراجویی و کلیک و اشاره است. این بازی بر اساس فرمول آشنای این ژانر در دهه 90 میلادی ساخته شده که علاوه بر آن، کلی محتوای اضافه و المان‌های گیم پلی را به سبک افزوده است. پس اگر به بازی‌های طنز و ماجراجویی پازل محور علاقه دارید، The end is nahual If I may say so را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Stanley Parable Ultra Deluxe و Machinarium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The end is nahual If I may say so برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win10
Processor: 4 core cpu
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 gig of video memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win10
Processor: 4 core cpu
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti anything above this is good
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The gods have abandoned us, the nahuals have ravaged our land and you didn’t have a proper breakfast. Let’s do some puzzles! Let’s play some minigames! Accomplish your destiny! Okay look I’m not going to get into spoiler territory, but that is the gist of it, even though you are mostly made out of nothingness that is filling every space between the atoms inside you, being part of you, consuming you, forcing you to read this, forcing you to change… Is that not a reason enough to be scared? What will you do with that knowledge? Will you embrace it or reject it? Should we do something about it? or do what we’re mostly filled with? Nothing…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.