دانلود بازی Going Medieval برای PC
دانلود بازی Going Medieval برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Going Medieval برای PC

پارسی گیم 16 بهمن 1400 بدون دیدگاه
9,955 بازدید

دانلود بازی Going Medieval برای کامپیوتر

سفر به گذشته امری است که هرگز نمی‌توان آن را در دنیای واقعی تجربه کرد و باید با استفاده از مستندها و کتاب‌های تاریخی، تجربیات آن دوران را به خورد خود داد. خوشبختانه برای طرفداران بازی‌های ویدیویی، سفر به گذشته در دنیای مجازی بازی‌ها کار ساده‌ای است به‌راحتی می‌توان دوران باستان را به شیوه‌های مختلف تجربه کرد و از آن‌ها لذت برد. بازی Going Medieval از استودیو Foxy Voxel عنوانی در سبک شبیه‌ساز ساخت‌وساز بوده که در آن ساخت‌وساز و شکوفایی تمدن‌ها را در دوران قرون‌وسطا تجربه کرده و از این تجربه جذاب لذت خواهید برد.

داستان بازی در قرن 14 میلادی جریان دارد، زمانی که بیش از 95 درصد جمعیت دنیا اسیر طاعون مرگبار شده‌اند. به‌مرور بازماندگان این واقعه سیاه سعی می‌کنند تا بار دیگر تمدن بشریت را به شکوفایی سابق برسانند. حال بر عهده شما است که با ساخت‌وساز و مدیریت جوانب مختلف، زمین را از طبیعت پس گرفته و بناها و شهرهای باشکوه و زیبایی در آن بسازید. به‌جز ساخت‌وساز، تأمین امنیت در برابر خطرهای مختلف، مبارزه با حیات‌وحش و بسیاری موارد دیگر را نیز باید مدیریت کنید.

بخش اصلی بازی به ساخت یک قلعه بزرگ اختصاص دارد که ابتدا از یک کلبه چوبی کوچک کار را آغاز کرده و به‌تدریج آن را گسترش خواهید داد. برای ساخت‌وساز ابزارهای بسیاری در اختیار شما قرار دارد و قوه خلاقیت و تخیل، کمک شایانی در ساخت بنایی منحصربه‌فرد خواهد کرد. تمام مدل‌های داخل بازی به شکلی زیبا و سه‌بعدی طراحی شده‌اند. پس از ساخت‌وساز، باید به فکر مشکلات کلونی انسانی خود باشید و آن‌ها را در برابر خطرهای مختلف مثل راهزنان، حیوانات وحشی و… محافظت کنید. تحقیق تکنولوژی‌های جدید، پیشرفت ابزارها و سلاح‌های دفاعی و جمع‌آوری منابع حیاتی مهم از دیگر وظایف شما در این بازی جذاب مدیریتی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RimWorld و Satisfactory را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Going Medieval با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: AMD or Intel, 3.3 GHz (AMD FX 8300, Intel i5 3000)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated GPU, 2GB dedicated VRAM (Radeon RX 560, Geforce GTX 1050)
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD or Intel, 4 GHz (AMD Ryzen 5 3600, Intel i5 8600)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated GPU, 4GB dedicated VRAM (Radeon RX 580, Geforce GTX 1080)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In the world of Going Medieval, dark age society is on its knees. At the end of the 14th century, 95% of the global population has perished due to rampant plague.
Eventually, survivors emerge from society’s ashes, and it’s now up to you to help them settle in a dangerous new land reclaimed by nature. Build your people a home, help shape their lives, and protect them from animals, bandits, and other dangers in a lawless post-calamity age.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.