دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای PC
دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1401 7 دیدگاه
14,212 بازدید

دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای کامپیوتر

گاهی اوقات بازی‌های ویدئویی فراتر از یک سرگرمی چند ساعته رفته و تبدیل به یک تابلوی نقاشی می‌شوند. بازی‌های تجربی و هنری زیادی وجود دارند که خارج از سیستم ناشران بزرگ و توسط استودیوهای کوچکی ساخته می‌شوند. یکی از این عناوین خاص و جذاب که در سال 2013 دنیای ویدئو گیم را تکان داد، The Stanley Parable نام داشته که توسط چند بازی ساز مستقل ساخته شده و به دست Galactic Cafe منتشر شد. The Stanley Parable یک بازی تعاملی و شبیه ساز راه رفتن است که در آن کنترل فردی به نام استنلی را به دست گرفته و باید او را از دفتر کارش که تبدیل به زندانی ترسناک شده به سوی آزادی فراری دهید.

The Stanley Parable بازی دشواری برای توضیح دادن است. این عنوان جالب توجه تنها با تجربه کردن و قرار گرفتن در این دنیای عجیب و دیوانه‌وارش قابل درک خواهد بود. تنها توضیحاتی که می‌توانیم درباره این بازی بدهیم، وجود چندین پایان و مسیر مختلف است که هر کدام شما را به قسمتی از دیوانگی سازندگان و جذاب خطوط داستانی هدایت می‌کنند. به‌عنوان‌مثال یکی از پایان‌های بازی تنها با دنبال کردن صدای راوی و انجام کارهایی که به شما می‌گوید ممکن می‌شود. پایانی دیگر تنها با نافرمانی کردن از حرف‌های وی و رفتن مسیر خود باز می‌شود. این بازی پر شده از این مدل خطوط داستان جذاب که غیر قابل پیش‌بینی هستند.

The Stanley Parable در اصل در حال تمسخر بازی‌های ویدئویی و انتخاب‌هایی است که گیمر در طول بازی انجام می‌دهد. با هر تصمیمی که درون این بازی بگیرید، پایانی متفاوت دریافت کرده و بلافاصله به ابتدای بازی برمی‌گردید. این اثر هنری خلاق به سرعت توسط منتقدان و گیمرها تحسین شد و جایگاه خود را به عنوان یک اثر کلاسی در میان بازی‌های مستقل پیدا کرد. به تازگی نیز شاهد این بودیم که نسخه بازسازی شده‌ای به نام The Stanley Parable Ultra Deluxe منتشر شده است. این بازی گرافیکی جذاب‌تر و چندین مرحله جدید به هسته گیم پلی بازی اضافه کرده و برای تازه واردان به این دنیا، اثری شایسته به حساب می‌آید.

بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe نسخه بازسازی شده‌ای از بازی کلاسیک The Stanley Parable است. این بازی یکی از خاص‌ترین عناوین مستقلی است که طی 10 سال اخیر منتشر شده است. شما کنترل شخصیت ساکتی را به دست گرفته و باید با استفاده از مسیرهای مختلف، پایان‌های متفاوت بازی را مشاهده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Little Nightmares و Gone Home را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher 64bit
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Stanley Parable: Ultra Deluxe is a first person exploration game. It is an expanded re-imagining of the critically acclaimed, award winning indie game The Stanley Parable from 2013. When a simple-minded individual named Stanley discovers that the co-workers in his office have mysteriously vanished, he sets off to find answers.
You will play as Stanley, and you will not play as Stanley. You will make a choice, and you will have your choices taken from you. The game will end, the game will never end. Contradiction follows contradiction, the rules of how games should work are broken, then broken again. You are not here to win. The Stanley Parable is a game that plays you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.96 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    این بازی یه زیرنویس فارسی کم داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سام به پارسی گیم عزیز لطفا این بازی را زیرنویس کنید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aria

    مهمان

    سلام لطفا فارسی ساز بازی استنلی پارابل رو بسازید چون از طرفی خیلی بازی پر طرفداری هست و از طرف دیگه به شدت نیاز به فارسی ساز داره چون اگه کسی انگیلیسی بلد نباشه چیزی از بازی نمی‌فهمه وگرنه خیلی بازی خفنی هست و هرکی که بازی میکنه میفهمه این بازی یک شاهکاره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر محسن

    مهمان

    میشه زیرنویس این بازی شاهکار رو بسازید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hesam

    مهمان

    تو عمرم اینقد پشمام نریخته بود این بازی نیست شاهکاره بهتون بگم دیوونه میشید بازی کنید این بازیه یا شستشو مغزیه؟!?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    لطفا ریپک fitgirl را بزارید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آریا در پاسخ به امیر

      مهمان

      از اونجایی سایت شما زده توی ترجمه و اولاشه فکر میکنم این بازی میتونین شما ترجمه کنین ??