انتشار بازی RoboCop: Rogue City (روبوکاپ)
علیرضا نظری

بازه زمانی انتشار بازی RoboCop: Rogue City اعلام شد

علیرضا نظری 29 بهمن 1401 بدون دیدگاه
414 بازدید

در حال حاضر صفحه خرید بازی RoboCop: Rogue City (روبوکاپ: روگ سیتی) در فروشگاه آمازون، 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402) را به عنوان تاریخ انتشار این بازی فهرست کرده است. همچنین شرکت Nacon، ناشر این بازی، رویدادی را در ماه مارس ارائه خواهد داد که نشان می‌دهد به زودی اطلاعات رسمی در این زمینه اعلام خواهد شد.

پس از معرفی بازی RoboCop: Rogue City در سال 2022، انتشار آن در سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی تایید شد. این بازی که بر اساس سه گانه‌ اصلی سری فیلم‌های روبوکاپ ساخته شده است، اولین بازی Robocop از سال 2003 بوده که برای کنسول‌ها منتشر می‌شود. شرکت فرانسوی Titus Interactive پس از به دست آوردن حقوق ساخت بازی‌های ویدیویی روبوکاپ در سال 1999، آن را توسعه داده و سپس در سال 2003 برای کامپیوتر، پلی استیشن 2 و ایکس باکس منتشر کرد.

هم اکنون جزئیات چندان زیادی در مورد داستان بازی RoboCop: Rogue City در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که یک ماجراجویی کاملا جدید در مورد اجرای قانون در آینده خواهد بود. روبوکاپ به عنوان یک پلیس سایبورگ در نئو دیترویت، وظیفه ردیابی افرادی را دارد که مسئول انتشار یک داروی کاملا جدید به نام Brain Drain هستند. در این میان، روبوکاپ وظیفه بررسی روابط احتمالی بین شرکت سازنده RoboCop و Brain Drain را بر عهده خواهد داشت.

انتشار بازی RoboCop: Rogue City (روبوکاپ)

گیم پلی بازی RoboCop: Rogue City

طبق توضیحاتی که از بخش مبارزات در بازی ارائه شده است، به نظر می‌رسد برای مهار دشمنان و مجرمان، یک نوع سیستم هدف‌گیری در کنار توانایی‌هایی مانند پرتاپ افراد و استفاده از اشیاء در محیط‌های مختلف به کارگیری شده است. با این حال، پس از اینکه موج جدیدی از جرم و جنایت‌ها در خیابان‌های دیترویت در حال گسترش است، به عنوان قهرمان افسانه‌ای پلیس در بازی وارد میدان می‌شوید تا با نیروهایی که قصد تخریب شهر را دارند، مبارزه کنید.

بازی روبوکاپ: روگ سیتی دارای 9 سطح گسترده است که هر کدام به چند بخش تقسیم می‌شوند. بدین ترتیب، اگر بازیکن حین انجام مراحل بازی کشته شود، این سطح از ابتدا شروع می‌شود. ماموریت‌های اصلی بازی به همراه چندین ماموریت فرعی و مراحل دارای پاداش، هر سطح را تشکیل می‌دهند. بازیکن برای پیشروی در بازی باید هدف اصلی را تکمیل کند، در حالی که پایان دادن به اهداف دیگر، به امتیاز نهایی بازیکن اضافه می‌شود.

استودیو Teyon به عنوان تیم سازنده بازی، به دلیل توسعه بازی‌هایی از جمله Terminator: Resistance و Rambo: The Video Game شناخته شده است. بازی Terminator: Resistance با مشکلاتی که به همراه داشت، موفقیت بزرگی را برای توسعه دهندگان رقم زد و از سوی دیگر، طرفداران این فرنچایز نیز به آن علاقه داشتند. این بازی تا جایی مورد استقبال قرار گرفت که با با گرافیک و ویژگی‌های پیشرفته برای پلی استیشن 5 عرضه شد. بنابراین، باید دید که RoboCop Rogue City در آینده چه عملکردی را بر جای می‌گذارد.

RoboCop: Rogue City، بازی اول شخص استودیو Teyon و شرکت Nacon قرار است در 30 ژوئن سال 2023 (9 تیر 1402) برای کنسول‌های بازی نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر شود.
منبع: Twistedvoxel
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.