دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای PS4
دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 22 شهریور 1399 بدون دیدگاه
2,476 بازدید

دانلود بازی WRC 9 برای پلی استیشن 4

آن لحظه‌هایی از مسابقات رالی وجود دارد که راننده خود را به جلو می‌اندازد و فرمان را به محکم‌ترین حالت ممکن می‌گیرد و پا روی گاز می‌گذارد تا از همه جلو بزند؛ این حالتی است که مارکو آلن، راننده افسانه‌ای رالی اهل فنلاند به آن «حمله با تمام قوا» می‌گوید. بازی WRC 9 FIA World Rally Championship بالاخره موفق به ارائه این حس هیجان حمله با تمام قوا شده است و استودیو Kylotonn یک عنوان درخور طرفداران رالی را راهی بازار کرده است. این بازی است که شمارا به 13 رقابت رالی در سراسر دنیا می‌برد و موبه‌موی تجربه رالی در جنگل و گلی و لای را به خورد شما می‌دهد. با حضور اتومبیل‌ها و تیم‌های واقعی و پیست‌های پر جزئیات، این بازی ارزش صدها ساعت تجربه را پیداکرده است.

کریر مود یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی WRC 9 FIA World Rally Championship است که بار فروش بازی روی شانه های آن قرار دارد و استودیو یک الگوی بی‌نظیر برای دیگر توسعه‌دهندگان خلق کرده است. ابتدای بازی استراتژی خود را در مسابقات مشخص خواهید کرد. می‌توانید روی سرعت سرمایه‌گذاری کنید یا اینکه کنترل بیشتر را در برنامه تیم قرار دهید. انتخاب کارکنان و مدیریت بودجه تیم تأثیر زیادی روی قهرمانی خواهد گذاشت و شرکت در آموزش‌ها و مراحل تمرینی هم روی افزایش میزان بودجه و درآمد تأثیر زیادی می‌گذارد. هدف اصلی آن است که به قهرمان WRC تبدیل شوید و برای رسیدن به این هدف راه طولانی پیش رودارید اما این راه ارزش بارها تجربه را دارد. گیم پلی بازی شمارا در حالت‌های آب و هوایی گوناگونی قرار می‌دهد که تمام آن‌ها چالش‌های سختی برایتان ایجاد می‌کنند و حسابی سرگرم می‌شوید.

نقطه قوت بازی WRC 9 FIA World Rally Championship بخش مولتی پلیر آن است که اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان می‌سازد. انواع و اقسام اتومبیل‌های رالی واقعی با تیم‌ها و رانندگان اصلی در بازی حاضر هستند که لذت رالی در گل‌ولای و برف و باران را به اوج خود می‌رساند. 15 اتومبیل برجسته از سری بازی WRC هم اضافه‌شده‌اند که اگر از بازیکنان سابق این سری باشید، قطعاً از حضور آن‌ها خوشحال خواهید شد. گرافیک بازی نسبت به نسخه سال گذشته جزئیات بیشتری پیداکرده است و حس و حال رالی در شرایط مختلف را به بهترین وجه ارائه می‌دهد. می‌توان گفت این‌یکی از فرانچایزهایی است که با هر نسخه بهتر و بهتر می‌شود و خبر خوب آن است که نسخه ارتقا یافته مخصوص کنسول‌های نسل نهم درراه است که اوج هیجان را ارائه خواهد داد. اگر عاشق بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای هستید، Project CARS 3 و F1 2020 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی WRC 9 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

The latest version of the hugely popular series features demanding new rallies in Japan, New Zealand and Kenya from this season’s original championship calendar. It includes more than 50 teams from the series’ headline World Rally Car category and the WRC 2, WRC 3 and Junior WRC support classes. All cars carry current season liveries. The jaw-dropping World Rally Cars of the championship’s three manufacturer teams – Toyota Gazoo Racing, M-Sport Ford and Hyundai Motorsport – top the list of available cars for gamers to select from. Players can don the race boots of the WRC’s stars, including world champion Ott Tänak, 2020 WRC leader Sébastien Ogier, current season rally winners Thierry Neuville and Elfyn Evans, and Esapekka Lappi.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 22.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.