Redfall (ردفال) موس و کیبورد
علیرضا نظری

بازی Redfall از موس و کیبورد روی کنسول پشتیبانی می‌کند

علیرضا نظری 26 بهمن 1401 بدون دیدگاه
189 بازدید

طبق اعلام صفحه رسمی بازی Redfall (ردفال) در فروشگاه ایکس باکس، این اثر از موس و کیبورد روی کنسول‌های اکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس پشتیبانی خواهد کرد. بر این اساس، اثر مذکور به دومین بازی فرست پارتی Xbox در سال 2023، پس از Age of Empires 2: Definitive Edition تبدیل می‌شود که با این ویژگی در دسترس قرار می‌گیرد.

از آنجایی که بازی Redfall علاوه بر کامپیوتر، روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود، بازیکنان برای تجربه بازی روی کنسول‌ها، تنها به کنترلر محدود نخواهند شد. در عوض، بازیکنانی که علاقه‌مند به انجام بازی با موس و کیبورد هستند، این ویژگی برای آن‌ها فراهم شده است. با توجه به اینکه بازی Redfall یک شوتر اول شخص است، پشتیبانی از موس و کیبورد، مورد استقبال طرفداران بازی قرار خواهد گرفت. آثار دیگری همچون Halo Infinite نیز گزینه‌ای برای بازی با موس و کیبورد روی کنسول را ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد که پشتیبانی از این قابلیت برای مایکروسافت به موضوع رایجی تبدیل شده است.

بازی Redfall ساخته استودیو Arkane بوده و قرار است توسط شرکت بتسدا در تاریخ 2 می 2023 (12 اردیبهشت 1402) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود و در روز اول انتشار به صورت رایگان از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس کاربران خواهد بود. این بازی دارای حالت‌های تک نفره و چند نفره است و چهار شخصیت قابل بازی که هر کدام دارای پیشینه و مهارت‌های خاص خود هستند، در دسترس بازیکنان قرار دارند تا به واسطه آن‌ها به مبارزه علیه خون‌آشام‌ها بپردازند.

Redfall (ردفال) موس و کیبورد

پیش‌خرید بازی ردفال

به تازگی توسط استودیو Arkane فاش شده است که بازی Redfall حتی برای انجام بخش تک نفره، به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد و همچنین از قفل دنوو نیز پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاظر هم امکان پیش‌خرید بازی ردفال به همراه نسخه Bite Back برای عموم فراهم است. بازی Redfall Bite Back با اسکین‌های انحصاری برای هر یک از شخصیت‌های قابل بازی در هنگام عرضه ارائه می‌شود و همچنین پس از عرضه، به بازیکن امکان دسترسی به دو شخصیت جدید را می‌دهد. گفتنی است که نسخه استاندارد بازی ردفال با قیمت 69.99 دلار، مطابق با طرح قیمت گذاری آثار فرست پارتی مایکروسافت به فروش می‌رسد.

مایکروسافت همچنان مصمم است تا قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس را تا زمانی که امکان دارد، بدون تغییر حفظ کند، زیرا می‌داند که ایکس باکس سری اس همچنان ارزان‌ترین کنسول برای تجربه بازی‌های نسل فعلی است و در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس، سهم بیشتری از بازار سخت‌افزار دارد. با این حال، مایکروسافت اخیرا قیمت کنسول‌های ایکس باکس را در بازارهای ژاپن افزایش داده است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.