کریتوس God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

سرنوشت کریتوس در God of War Ragnarok‌ قرار بود متفاوت باشد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,223 بازدید

مت سوفوس، کارگردان داستانی بازی God of War Ragnarok در مصاحبه‌ی تازه‌ای گفته است که سرنوشت شخصیت کریتوس در ابتدا متفاوت با بازی نهایی بود. این مصاحبه، ابعاد تازه‌ای تصمیم‌گیری تیم سازنده در استودیو سانتا مونیکا را فاش می‌کند و نشان می‌دهد که نویسندگان، می‌خواستند بازی را به شکل دیگری روایت کنند و حکایت دراماتیک‌تری ارائه شود. مطالعه ادامه‌ی مطلب، داستان بازی را فاش می‌کند و اگر گاد آو وار رگناروک را تجربه نکرده‌اید، به‌هیچ‌عنوان ادامه‌ی مطلبکریت را مطالعه نکنید.

اخطار اسپویل:‌ مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب داستان بازی God of War Ragnarok را فاش می‌کند

پایان بازی God of War سال 2018 پیش‌بینی مهمی در مورد بازی بعدی کرد. در واقع جنگ میان کریتوس و ثور، ایزد قدرتمند آذرخش، طوفان و تندر کاملاً قابل پیش‌بینی بود. نبرد میان کریتوس و ثور طبق گفته‌ی کارگردان بازی، طور دیگری طراحی شده بود و سرنوشت کریتوس پس از نبرد کاملاً متفاوت بود. در بازی اصلی دیدیم که کریتوس پس از نبرد توانست از سرنوشت شوم بگریزد و برای روز دیگری هم به جنگ ادامه دهد. طبق گفته‌ی کارگردان، کریتوس قرار نبود از این جنگ، سالم بیرون بیاید.

داستان God of War Ragnarok کریتوس ثور

سرنوشت کریتوس در God of War Ragnarok

مت سوفوس در گفتگو با MinnMax می‌گوید که نسخه‌ی اولیه داستان God of War Ragnarok به این شکل بود که کریتوس به دست ثور کشته می‌شود. این ضربه‌ای روحی به بازی‌کننده وارد می‌کند، اما کریتوس به‌طور کامل حذف نمی‌شود و این مرگ، دائمی نبود. کارگردان می‌گوید که آتریوس به جهنم سفر می‌کند و بیست سال پس از مرگ کریتوس، سعی می‌کند او را نجات دهد و او دوباره به زندگی بازمی‌گردد. کارگردان می‌گوید که این کار باعث می‌شد تا بیست سال اختلاف‌زمانی در داستان پیش بیاید.

سوفوس در ادامه می‌گوید که داستان بازی سریعاً عوض می‌شود و چنین سرنوشتی مطابق با مضمون و هدف بازی نبوده است. آن‌ها به دنبال خلق داستانی در مورد تغییر و شکست دادن سرنوشت بوده‌اند: «دنیای اساطیری نورس روی سرنوشت و پیش‌گویی متمرکز است و می‌خواستیم بگوییم که این چیزها تماماً مزخرف است. هیچ‌چیز دائمی نیست و هر آن‌که بخواهید می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و ما در بند سرنوشت نیستیم. به همین خاطر بود که چنین تصمیمی گرفتیم، اما می‌دانستیم که کریتوس نمی‌تواند بمیرد.»

اگر جنگ کریتوس و ثور را تجربه کرده باشید، می‌دانید که ایزد آذرخش، خدای جنگ را برای لحظه‌ای می‌کشد و او را زنده می‌کند. کارگردان می‌گوید که آن‌ها می‌خواستند تنها زمانی که بازی‌کننده شکست می‌خورد، این صحنه نمایش داده می‌شد؛ اما در نهایت تصمیم می‌گیرند تا لحظه‌ای شکه‌کننده برای طرفداران بسازند.

منبع: GAMESRADAR

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.