کلش رویال Clash Royal
یحیی رحیمی

کلیات آپدیت جدید کلش رویال در سال 2023 اعلام شد

یحیی رحیمی 25 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,765 بازدید

شرکت سوپرسل، نقشه‌ی راه آپدیت های سال 2023 بازی کلش رویال را منتشر کرده است. تغییرات تازه‌ای در راه Clash Royale هستند و این بازی موبایل در آینده‌ای نزدیک، محتوای جذابی دریافت می‌کند. تغییرات سال جدید میلادی به پس رویال و گیم‌پلی مربوط می‌شوند و مانند همیشه، کارت‌های تازه در حال طراحی هستند و آیتم‌هایی اضافه می‌شوند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

طبق نقشه‌ی راه آپدیت کلش رویال در سال جدید میلادی، تغییرات اندکی در شش‌ماهه اول سال ایجاد می‌شوند. سوپرسل سخت در حال توسعه‌ی قابلیت‌های جدید است و تصمیم گرفته که آن‌ها را در نیمه‌ی دوم سال میلادی اضافه کند. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات مربوط به بخش پس رویال یا Pass Royale است. این بخش تقریباً چهار سال پیش به بازی اضافه شد و همان سیستم سیزن پس است که در بازی‌های دیگر می‌بینیم. ساختار آن طوری است که جوایزی به بازی‌کنان داده می‌شود، اما انتقاداتی نسبت به جوایز مطرح شده است و آپدیت‌های جدید روی بهبود این بخش تمرکز می‌کنند.

سوپرسل تصمیم گرفته که تغییراتی در این بخش اعمال کند. از این به بعد، هر بازی‌کننده، گزینه‌های متفاوت و آیتم‌های مخصوص به خود دریافت می‌کند و سیستم رویال پس از حالت تکراری خارج می‌شود. تنوع بیشتری به آن بخشیده می‌شود و در نهایت جوایز هم بهتر خواهند شد. دیگر تغییر مهم در سال 2023 نیز ارز ویژه‌ی فصلی است. سوپرسل می‌خواهد یک سیستم ارزی بسازد و یک سکه‌ یا ارز جدید را اضافه کند. دریافت این سکه‌ها با انجام چالش‌های روزانه امکان‌پذیر است. بازی‌کنان در موعد مشخصی می‌توانند ارز خود را تبدیل به جم و سکه کنند و کارت جدید و آیتم بخرند.

تغییرات آپدیت کلش رویال 2023

جزئیات آپدیت کلش رویال در 2023

دستیابی به جوایز کلش رویال در سال 2023‌ ساده‌تر می‌شود. دیگر لازم نیست هشت برد کسب کنید تا یک صندوق طلایی به شما داده شود، هر جایزه‌ای که می‌خواهید را با ارز جدید می‌توانید دریافت کنید. دیگر تغییرات آپدیت کلش رویال در سال جدید میلادی روی قسمت رویدادها یا Events متمرکز شده است. بازی‌کنان می‌توانند به منو رویدادها دسترسی پیدا کنند و چالش‌هایی که ارائه می‌شوند را تجربه کنند. گاهی چالش‌های ویژه هم ارائه می‌شود و سوپرسل قول داده تا جایزه‌های بهتری برای بازی‌کنان در نظر گیرد.

بخش دیگری از تغییرات Clash Royale در نیمه‌ی اول سال میلادی جدید به گیم‌پلی یا روند بازی اختصاص دارد. قرار است که تغییراتی در حالت‌ها و همچنین نحوه‌ی مبارزه و دفاع ایجاد شود، اما جزئیات آن مشخص نیست. خبرهایی در مورد افزودن کارت سطح پانزده هم به گوش می‌رسند که بدون شک تأثیر زیادی روی بازی می‌گذارند. نقشه‌ی راه آپدیت کلش رویال در سال 2023 چشم‌گیر است و به‌زودی خبرهای بیشتری دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.