آپدیت تابستانی Clash Royale
یحیی رحیمی

تمام آنچه در آپدیت تابستانی بازی کلش رویال اضافه می‌شود

یحیی رحیمی 5 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,199 بازدید

شرکت سوپرسل در تازه‌ترین اخبار بازی از آپدیت تابستانی کلش رویال رونمایی کرد. این بازی موبایل هر تابستان یک آپدیت بزرگ دریافت می‌کند که ویژگی‌های تازه‌ای به آن می‌افزاید. امسال نیز شاهد افزودن نبردهای جدید، آزاد کردن دوئل خارج از جنگ‌ و تغییرات بیشتر هستیم. همراه پارسی گیم باشید تا محتوای آپدیت Clash Royale را بررسی کنیم.

آپدیت کلش رویال

مدت‌ها از انتشار بازی کلش رویال برای اندروید و iOS می‌گذرد و سوپرسل همچنان به حمایت از آن ادامه می‌دهد و هرسال محتوای بیشتری به بازی اضافه می‌شود. اولین ویژگی اضافه شده در آپدیت تابستانی، Battle Banners نام دارد. این بخش به بازی‌کنان اجازه انتخاب و چیدن اطلاعات در مورد خود را می‌دهد. این اطلاعات در شروع هر نبرد در کنار نام کاربری نمایش داده می‌شود و ظاهر زیباتری به بازی می‌بخشد.

آپدیت کلش رویال

حریف با دیدن اطلاعات شما می‌فهمد که با چه فردی مبارزه می‌کند و بهتر شما را خواهد شناخت. هر بنر نبرد شامل سه بخش کلی است: دکوراسیون، قابل و نشان‌ها. نشان‌ها یا Badge به‌منظور نمایش موفقیت‌های بازی‌کننده استفاده می‌شود و به این شکل می‌توانید اچیومنت‌های خود را به رخ حریف بکشید و نشان دهید که بازی‌کننده بهتری هستید.

دیگر بخش اضافه شده نیز بنر باکس نام دارد که شامل قاب‌ها و دکوراسیون‌های مختلف است. این باکس ویژه، هر فصل آپدیت می‌شود و برای اینکه بتوانید این جعبه ویژه را باز کنید؛ باید 100 توکن ویژه جمع‌آوری کرده باشید. این توکن‌ها نیز از طریق انجام وظایف مختلف و چالش‌های ویژه به دست می‌آید. گفتنی است تمامی بازی‌کنان با انتشار آپدیت کلش رویال، 100 توکن یا سکه رایگان دریافت می‌کنند و در نتیجه همگی می‌توانند این باکس را بخرند.

آپدیت تابستانی کلش رویال

دوئل‌های جدید Clash Royale

سوپرسل تائید کرده است که بخش پروفایل بازی‌کنان آپدیت می‌شود و بزرگ‌ترین تغییر از زمان انتشار بازی تابه‌حال را خواهیم دید. بازی‌کنان می‌توانند 8 نشان مختلف در پروفایل خود قرار دهند. گفتنی است 10 کارت نیز سومین وظایف ویژه را دریافت می‌کنند و آپدیت خواهند شد. این تغییرات مربوط به بخش ظاهری بازی بود؛ اما تمرکز اصلی آپدیت کلش رویال روی تغییرات گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید است.

یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های آپدیت تابستانی Clash Royale، افزودن دوئل‌های 1v1 و 2v2 در خارج از زمان‌بندی جنگ قبیله‌ای یا Clan War است. می‌توانید با دریافت آپدیت به دوئل کردن با تمام بازی‌کنان در سراسر جهان بپردازید. گفتنی است دو نوع دوئل وجود دارد که اولی همان حالت استاندارد است؛ اما دومی Ban Pick Duel نام دارد که امکان ممنوع کردن تعدادی از کارت‌ها را فراهم می‌کند. می‌توانید ترکیب کارت مخصوص دوئل بچینید و در نهایت دو ترکیب کارت حریف را ممنوع کنید. حریف دیگر نمی‌تواند از آن دو استفاده کنند.

آپدیت Clash Royale

آپدیت کلش رویال همچنین بخش تنظیمات را تغییر داده است. می‌توانید میزان صدا موسیقی و گیم‌پلی را تنظیم کنید و برای این کار کافی است به بخش Audio سر بزنید. همچنین سومین طبقه از Mastery Tasks برای کارت‌های زیر فعال می‌شود. این وظایف در سطح چهارده کارت‌ها فعال می‌شوند و جوایز مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهند.

  1. Mega Knight
  2. P.E.K.K.A
  3. Arrows
  4. Electro Spirit
  5. The Log
  6. Wizard
  7. Mortar
  8. Earthquake
  9. Princess
  10. Wall Breakers

در پایان باید گفت که باگ‌های مختلفی برطرف شده است و دیگر شاهد کرش‌های کمتر و مسابقات روان‌تری خواهید بود. رابط کاربری بازی نیز دیباگ شده است و تغییرات خوبی را با نصب آپدیت کلش رویال خواهید دید.

منبع: Clashroyale

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چه محتوایی در آپدیت جدید کلش رویال وجود دارد؟

به طور کل باید بگوییم که ظاهر بخش پروفایل بازی‌کننده در منو اصلی و هنگام مبارزه آپدیت شده و ظاهر زیباتری را می‌بینیم. بخش دوئل به صورت آزاد فعال شده و همچنین تغییراتی در روند بازی ایجاد شده است.

۱
آپدیت تابستانی Clash Royale چه زمانی منتشر می‌شود؟

سوپرسل تنها نوشته است که آپدیت «به‌زودی» منتشر می‌شود و تاریخ مشخصی تعیین نکرده است. منتظر انتشار آپدیت در روزهای آتی باشید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.