بازی Clash Roayle
یحیی رحیمی

بهترین ترکیب کارت برای فصل 25 بازی کلش رویال

یحیی رحیمی 16 تیر 1400 2 دیدگاه
2,284 بازدید

بازی کلش رویال با شروع فصل 25، ورود تابستان را جشن گرفت. رویداد این فصل بازی با الهام از Boom Beach‌ طراحی‌شده و شرکت سوپرسل، برنامه‌های جذابی برای عاشقان بازی Clash Royale در تابستان گرم 1400 دارد. بازی Boom Beach ازجمله عناوین قدیمی سوپرسل است که اولین بار در سال 2014 منتشر شد و همچنان آپدیت‌های مناسبی دریافت می‌کند. استفاده از محتوای این بازی در فصل 25‌ بازی کلش رویال، باعث شده تا اسم « Vacation Royale» روی این فصل قرار داده شود. بیایید نگاهی به بهترین ترکیب کارت برای فصل جدید بازی کلش رویال بیندازیم و با متا دک‌های این فصل آشنا شویم!

Meta چیست؟

قبل از آنکه وارد جزئیات بهترین ترکیب کارت برای فصل 25 بازی کلش رویال شویم، لازم است که واژه‌ی Meta یا «متا» را کمی بازتر کنیم. متا درواقع معنی دیگر استراتژی دربازی‌های گیمینگ است؛ درواقع استراتژی که بهترین نتیجه را خواهد داشت و می‌تواند پیروزی را برای شما به ارمغان آورد. این استراتژی که بهینه‌ترین شیوه به‌منظور کسب برد است، متا خواهد بود و معمولاً در بازی Clash Royale توسط ترکیب کارت مناسب که به آن متا دک گفته می‌شود، به دست می‌آید. حال که با واژه‌ی متا در کلش رویال آشنا شدیم، بیایید ترکیب‌ کارت‌های مناسب را معرفی کنیم

کلش رویال

بهترین ترکیب کارت برای فصل 25 کلش رویال

ابتدا باید تذکر دهیم که ترکیب کارت برنده وجود ندارد. این‌طور نیست که شما یک سری کارت‌ها را کنار هم بچینید و سپس انتظار برد را داشته باشید. بخش بزرگی از بازی به استراتژی استفاده از کارت‌ها برمی‌گردد. ممکن است یک کارت مخصوص استفاده از راه دور باشد و اگر شما آن را جلوی حریف بیندازید، قطعاً در یک ثانیه پودر خواهید شد. برد در بازی Clash Royale به تجربه و مهارت نیاز دارد و ممکن است یک بازی‌کننده بتواند با یک ترکیب معمولی، حریف را که از کارت‌های افسانه‌ای استفاده می‌کند را شکست دهید. این مهم‌ترین نکته‌ای است که می‌تواند سبک بازی شمارا بهبود بخشد.

 

ترکیب کارت کلش رویال

1- آچارفرانسه!

این‌یکی از متنوع‌ترین ترکیب کارت‌های بازی کلش رویال است و به‌عنوان یک متا دک همه‌کاره در فصل 25 شناخته می‌شود. این ترکیب هم در دفاع و هم در حمله، پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود. بیایید نحوه استفاده از آن در دفاع و حمله را شرح دهیم.

حمله

در حالت تهاجمی، بهتر است از کارت غول سلطنتی استفاده کنید تا برد از آن شما شد. Royale Ghost مانند یک تانک عمل می‌کند و می‌تواند سریعاً برج حریف را پایین بیاورد. در کنار‌ آن باید از شاهزاده سیاه یا Dark Prince استفاده کنید. نکته‌ی مهم این ترکیب، کارت Mother Witch است که بیشتری میزان صدمه را به حریف وار می‌رود. مگا مینیون و بشکه‌ی بربر هم به‌عنوان طعمه استفاده خواهند شد تا تمرکز حریف به هم بخورد. درصورتی‌که به برج حریف رسیده‌اید و به‌یک‌بار سربازان کوچک جلوی شما پیدا می‌شوند، سریعاً از گلوله‌ی آتشین استفاده کنید.

دفاع

کارت لجندری Mother Witch دقیقاً برای دفاع در سخت‌ترین شرایط ساخته‌شده است. این کارت که در فصل جدید به بازی Clash Royale‌ اضافه‌شده، امکان کند کردن حریف و جلوگیری از حملات سریع دشمن را دارد. ماهیگیر هم به‌منظور کند کردن تانک‌های حریف استفاده می‌شود و مگامینیون هم پوشش مناسبی از هوا خواهد داشت.

ترکیب کارت Clash Royale

2-  ضد حمله

این کارت مناسب بازی‌کننده‌هایی است که صبور هستند و علاقه‌ای به حرکات تهاجمی و سریع ندارند. درواقع این بهترین کارت برای ضد حمله و خنثی کردن استراتژی دشمن است.

حمله

همان‌طور که اشاره کردیم، این بهترین ترکیب کارت به‌منظور خنثی کردن حمله‌ی دشمن است. استفاده از کارت Royal Hogs می‌تواند امتیاز شیرین بازی را برای شما به ارمغان آورد. ازآنجایی‌که این کارت به هر دو برج حمله می‌کند، می‌توانند ضربات مهیبی به حریف وارد کند. اضافه کردن یک بربر هم به ترکیب، می‌تواند چند ثانیه بسیار مهم و استرس‌زا برای کاربر ایجاد کند. ماشین پرنده، دیگر کارت مهم است که صدمه‌ی زیادی به برج حریف وارد می‌کند. دقت کنید که باید یورش حریف را خنثی کنید و سریعاً به سمت برج‌های حریف بتازید. استفاده از گلوله‌ی آتشین هم می‌تواند گلوله‌ی آخر بر پیکر بی‌جان طرف مقابل باشد.

دفاع

اگر کارت‌های معرفی‌شده را به‌دقت تماشا کنید، خواهید دید که این دفاعی‌ترین ترکیب کارت بازی کلش رویال است. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کلبه بربرها را در پشت برج خود بکارید تا شرایط را به نفع خود تغییر دهید. سربازان سلطنتی را هم به‌منظور کنترل تانک‌های دشمن مانند گولم و پکا به کار ببرید. Mother Witch هم دیگر کارت مناسب برای مقابله با ارتش اسکلت و خفاش‌ها است. استفاده از بشکه بربر هم می‌تواند تمرکز هجومی حریف را به هم بریزد.

کلش رویال

3- بهترین ترکیب قبرستان کلش رویال

استفاده از کارت قبرستان یا Graveyard در بازی کلش رویال کار چندان ساده‌ای نیست. بسیار از این کارت خوششان نمی‌آید و میزان اکسیر آن را بالا می‌دانند. به‌هرحال بهتر است این فصل نظر خود را تغییر دهید، زیرا که ترکیب کارت مناسبی برای شما داریم.

حمله

کارت‌های موجود در متا دک قبرستان برای تمامی بازی‌کننده‌های Clash Roayle قابل پیش‌بینی است. درنتیجه بهتر است از کارت قبرستان و بشکه‌ی بربر به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید و سپس کارت «سم» را روی تاور بیندازید تا صدمه‌ی بسیار زیادی به برج وارد شود. استفاده از Goblin Brawler هم به‌عنوان کارت پشتیبان مناسب خواهد بود. درصورتی‌که دنبال یک تانک می‌گردید، مگا شوالیه گزینه‌ی جالبی است اما بهتر است استفاده از آن را به زمان شروع «اکسیر دو برابر» منتقل کنید.

دفاع

ترکیب کارت معرفی‌شده ازلحاظ دفاعی بسیار قدرتمند است. شما باید کارت شکارچی را به‌عنوان تانک‌کش استفاده کنید و کارت‌های بزرگ حریف را توسط آن پودر کنید. همچنین قفس گوبلن را به‌عنوان ساختار دفاعی در اختیاردارید. درصورتی‌که حریف فشار زیادی به شما وارد کرد، مگا شوالیه می‌توانید از هوا روی دشمنان خالی شود و در یک حرکت، تمامشان را نابود کند. الکترو ویزارد هم کارت بسیار مناسبی است تا هجمه‌ی دشمن را بشکند و به شما فرصت حمله بدهد. در آخر از ماهی گیر هم به‌خوبی استفاده کنید که نقش اساسی در دفاع دارد.

سخن نهایی

ترکیب‌های معرفی‌شده، بهترین متا دک برای فصل 25 بازی کلش رویال موسوم به Vacation Royale هستند. این کارت‌ها قطعاً در فصل فعلی جواب خواهند داد و می‌توانید با توجه به تجربه و دانش خود، کارت بیشتری را اضافه کنید. بردوباخت نهایی به نحوه استفاده و مهارت شما بستگی خواهد داشت. شما همی‌توانید در بخش نظرات، بهترین ترکیب کارت برای فصل جدید را معرفی کنید.

 

منبع:‌GamingPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور می‌توانم در کلش رویال برنده باشم؟

باید تذکر دهیم که ترکیب کارت برنده وجود ندارد. این‌طور نیست که شما یک سری کارت‌ها را کنار هم بچینید و سپس انتظار برد را داشته باشید. بخش بزرگی از بازی به استراتژی استفاده از کارت‌ها برمی‌گردد

۱
فصل 25 بازی کلش رویال چه محتوایی دارد؟

فصل جدید بازی کلش رویال با افزودن یک کارت جدید به نام Mother Witch همراه است و همچنین رویدادها و جوایز زیادی را خواهید دید. بیشتر محتوای این فصل با تم تابستان و بازی Boom Beach خلق شده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    قوی ترین کارتایی که اگر بتونن برسن به تاور و شما خوب ساپورتشون کنید کشنده هستن پکا هستن و بالن و گولم و اسپارکی مخصوصا اسپارکی که اگر بتونید برسونیدش به تاور و از نظر هوایی ساپورتش کنید ک بت نندازن بخورتش جر میده حریفو. وقتیم که اکسیر دو برابر میشه اگر سریع نیرو خالی کنی میتونید حتی دابل اسپارکی تو زمین بکارید ک رسما فقط از حریف فحش میخورید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Bardia

    مهمان

    بدترین ترکیباس:/

    پاسخ دهید