Control
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی Control روی کنسول Xbox One اعلام شد

یحیی رحیمی 21 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,042 بازدید

بازی Control از جدیدترین ساخته های استودیو Remedy Entertainment است که همین هفته پیش توسعه آن به پایان رسید و بازی طلایی شد. چیزی تا انتشار رسمی بازی نمانده است و تقریبا تمامی اطلاعات بازی از تریلر تا گیم پلی بیرون آمده است و همه از آن خبر دارند. اما آخرین سوال قبل از خرید بازی نیز می تواند این باشد که حجم فایل نصبی بازی چقدر است و حالا می دانیم که لازم است چه اندازه فضا برای نصب بازی کنار بگذارید.

با توجه به صفحه رسمی فروشگاه مایکروسافت که همین دیروز آپدیت شده است و اطلاعات جدیدی به آن اضافه شده است، بازی Control دارای 34.77 گیگابایت حجم خواهد بود و برای نصب آن روی کنسول Xbox One باید چنین فضایی کنار بگذارید که البته زیاد نیست و تقریبا حجمی معمولی حساب می شود. در مورد PC نیز بگوییم که حجم بازی همین مقدار خواهد بود و شاید یکی دو گیگابایت بالا و پایین داشته باشد.

اخیرا سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Control روی PC نیز اعلام شده است. این سیستم پیشنهادی ابتدا فوق العاده عجیب و غریب و قدرتمند بود اما چند روز پیش سیستم سخت افزاری جدید اعلام شد و حالا سیستمی منطقی تر را پیش رو داریم. این به معنی آن نیست که گرافیک بازی پایین آورده شده است و تنها ممکن است اشتباهی در وهله اول صورت گرفته باشد. با توجه به تصاویری که تا به حال از بازی منتشر شده است، از نظر بصری مشکلی نداریم و حتی ممکن است با یکی از بهترین ها نیز روبه رو باشیم.

به هر حال بازی Control قرار است روز27 اوت میلادی برای کنسول های Xbox One، PS4 و PC عرضه شود. حجم فایل نصبی نیز 35 گیگابایت خواهد بود و قرار نیست مانند Red Dead Redemption 2 حدود 90 گیگابایت فضا خالی کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.