دانلود بازی Yggdra Union برای PC
دانلود بازی Yggdra Union برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Yggdra Union برای PC

پارسی گیم 24 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,081 بازدید

دانلود بازی Yggdra Union برای کامپیوتر

ژانر نقش آفرینی ژاپنی از آن دست بازی‌هایی است که تنها طرف‌داران پروپاقرصش می‌توانند به تجربه‌اش بپردازند. این بازی‌ها به واسطه گیم پلی چالش برانگیز و دنیاهای عظیم، با داستان‌های خارق‌العاده شناخته می‌شوند. یکی از بهترین‌های این ژانر، Yggdra Union: We’ll Never Fight Alone یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی برای Game Boy Advance و PlayStation Portable است که توسط Sting Entertainment به عنوان قسمت دوم حماسه بازی‌های Dept Heaven توسعه یافته است.

این بازی یک RPG تاکتیکی با نمای بالا و نقشه دو بعدی است که در جریان گیم پلی باید نسخه‌های مینیاتوری واحدها را مدیریت کنید. همچنین یک سیستم کارتی هم وجود دارد تا المان‌های استراتژیک این بازی به اوج خود برسند. حمله کردن به واحدهای دشمن به صورت سیستم مبارزات هم‌زمان جریان داشته و خبری از نبردهای نوبتی تکراری نیست. درست همانند بازی شطرنج، در هر دست نبرد، واحدها در شبکه‌ای از فضاها نمایش داده می‌شوند که تعیین می‌کنند شخصیت‌ها کجا می‌توانند حرکت کنند.

دنیایی که بازی Yggdra Union به تصویر می‌کشد، پر شده از شخصیت‌های رنگارنگ و اتفاقات پیچیده که باید به شدت به نکات و متن‌ها توجه کنید تا بتوانید جزئیات داستان را به خوبی درک کنید. علاوه بر این، صدها ساعت مأموریت اصلی و فرعی جذاب نیز منتظر شما خواهد بود. به واسطه موفقیت‌های این بازی کلاسیک در دنیا، کمپانی سازنده به تازگی دست به انتشار آن بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی زده که گرافیک بهبود یافته و کنترل‌های ساده‌ای را به گیمرها تقدیم می‌کند. پس آن را از دست ندهید.

بازی Yggdra Union عنوانی در سبک نقش آفرینی تاکتیکال و استراتژیک است. این بازی عنوانی در مجموعه‌ای بزرگ‌تر بوده که روایتگر داستان‌های حماسی و نبردهای تاکتیکال و فکری می‌شوند. پس اگر به تجربه بازی‌های پیچیده استراتژیک و نقش آفرینی علاقه دارید، بازی Yggdra Union یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fallen Legion Revenants و Rhapsody A Musical Adventure را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Yggdra Union برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64bit
Memory: 1 GB RAM
DirectX: Version 12
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 12
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Kingdom of Fantasinia is ruled by a royal family that inherited the blood of the gods who built up a stable era. However, the Kingdom of Fantasinia fell under the attack of the Empire of Bronquia. Meanwhile, Yggdra, a lone girl who escaped
With her kingdom’s last hope in hand, head to the remotest land on the southern tip of the continent. She arrives and meets a boy, the king of thieves, Milanor. The battle to liberate Yggdra’s homeland begins with that encounter…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.