دانلود بازی Rhapsody A Musical Adventure برای PC
دانلود بازی Rhapsody A Musical Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rhapsody A Musical Adventure برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1401 بدون دیدگاه
943 بازدید

دانلود بازی Rhapsody A Musical Adventure برای کامپیوتر

نقش آفرینی ژاپنی نام یکی از آن دسته ژانرها در صنعت گیم است که به دلیل داستان‌های به‌یادماندنی و گیم پلی درگیر کننده‌اش در دنیا شناخته شده است. گول نام‌گذاری عجیب این بازی را نخورید؛ در ابتدا به نظر می‌رسد که با یک بازی موزیکال کارتونی برای کودکان روبرو هستیم ولی با مقداری بازی کردن متوجه می‌شوید که بازی Rhapsody A Musical Adventure یکی از پیچیده‌ترین و خاص‌ترین گیم پلی‌های نقش آفرینی تاکتیکال ژاپنی را درون ظاهر ساده و بامزه خود جای داده است.

کمپانی بزرگ Atlus که به نقش‌آفرینی‌های خوش ساخت و دوست داشتنی‌اش معروف است، طراح این بازی بوده و خوشبختانه رد پای جذابشان را در Rhapsody A Musical Adventure نیز شاهد هستیم. داستان بازی حول محور کاراکتری می‌گذرد که هدف اصلی‌اش، آشنایی با شاهزاده رؤیاها و زندگی در خوبی و خوش است. در این مسیر کلی ماجراجویی و شخصیت‌های عجیب و غریب در انتظارتان بوده که تجربه این بازی را تبدیل به یکی از جادویی‌ترین آثار سبک خود کرده است.

گرافیک بازی دقیقاً همان چیزی است که از یک نقش آفرینی ژاپنی در زمان خود انتظار می‌رود. با این حال از اسم این عنوان انتظار می‌رود که شاهد حضور تعدادی قطعه موسیقی بی نظیر باشیم که این اتفاق هم می‌افتد. موسیقی بازی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین بخش‌های آن بوده که سفر به ناشناخته‌ها و ماجراجویی را رنگ آمیزی می‌کند. اگر به دنبال یک بازی خاص و فراموش شده در ژانر نقش آفرینی ژاپنی هستید، بازی Rhapsody A Musical Adventure به هیچ وجه ناامید نخواهد کرد.

بازی Rhapsody A Musical Adventure عنوانی در سبک JRPG است. شما کنترل کاراکتری که به دنبال نیمه گمشده‌اش تمام دنیا را زیر و رو می‌کند، بازی خواهید کرد. گیم پلی بازی شامل همان المان‌های همیشگی ژانر بوده و مبارزات نوبتی و مأموریت‌های فرعی از هسته اصلی آن هستند. تجربه این بازی خاص و جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lost Sphear و The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rhapsody A Musical Adventure برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core2 Quad Q9300 2.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 5450
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-4670K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GT 640, Radeon HD 6450
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore the roots of the Disgaea series with the strategy RPG Rhapsody: A Musical Adventure! Play as a young girl named Cornet who has the power to communicate with puppets, and join her to fulfill her dream of meeting her “prince charming”. But all isn’t well in the kingdom with the evil Marjorly around!
Rhapsody features many original songs and interludes throughout the game. Colorfully illustrated anime characters and backgrounds as well as an intuitive, isometric battle system and multiple difficulty levels offer something for new players and veteran role-play gamers alike. Dive in and discover the love and music!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.