Resident Evil: Death Island (رزیدنت اویل)
محمد صادق شجاعی

انیمیشن جدید رزیدنت اویل به نام Resident Evil: Death Island معرفی شد

محمد صادق شجاعی 23 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,341 بازدید

شرکت کپکام اقدام به معرفی انیمیشن جدیدی از سری Resident Evil (رزیدنت اویل) با نام Resident Evil: Death Island کرده است.

سری Resident Evil در کنار بازی‌های ویدیویی در مدیوم‌های مختلفی از جمله فیلم لایو اکشن و انیمیشن نیز گسترش پیدا کرده است. در این راستا، شرکت Capcom انیمیشن تازه‌ای را معرفی کرده که با اسم Resident Evil: Death Island شناخته می‌شود.

در ابتدای تریلر معرفی انیمیشن مذکور یک زندان مملو از زامبی‌ها نمایش داده می‌شود. پس از آن لئون اس کندی را در حال انجام یک ماموریت و کریس ردفیلد را در هنگام سپری کردن تعطیلات مشاهده می‌کنیم. در پایان این تریلر، موجودی شبیه به Del Lago از بازی Resident Evil 4 و جیل ولنتاین در یک محل تمرین تیر‌اندازی دیده می‌شوند.

همان‌طور که رسانه IGN گزارش کرده است، در انیمیشن Resident Evil: Death Island لئون اس کندی یک بار دیگر وارد ماموریت نجات شده و باید دکتر آنتونیو تیلور را نجات دهد. با این حال یک زن مرموز تلاش‌های لئون را خنثی می‌کند. در عین حال، کریس ردفیلد در حال بررسی شیوع زامبی در سان‌فرانسیسکو است. منشا این شیوع نامشخص بوده، اما به نظر می‌رسد همه افراد آلوده اخیرا از جزیره آلکاتراز بازدید کرده‌اند.

Resident Evil: Death Island (رزیدنت اویل)

لئون و کریس در Resident Evil: Death Island حضور دارند

ایچیرو هاسومی، کارگردان فیلم Assassination Classroom، وظیفه سکانداری انیمیشن Resident Evil: Death Island را برعهده داشته و ماکوتو فوکامی، نویسنده انیمه Psycho-Pass، فیلم‌نامه این اثر را نوشته است. انیمیشن مذکور در تابستان 2023 پخش خواهد شد. مشخص نیست که جیل ولنتاین چه نقشی را در داستان ایفا خواهد کرد، اما او از سال 2015 و بازی Resident Evil: Revelations 2 در داستان اصلی سری رزیدنت اویل حاضر نبوده است. به همین دلیل طرفداران امیدوار هستند که انیمیشن Resident Evil: Death Island مسیر بازگشت جیل ولنتاین و حضور در بازی بعدی سری Resident Evil را فراهم کند.

Resident Evil: Death Island پنجمین اثر از سری انیمیشن‌های CGI رزیدنت اویل خواهد بود که برخلاف فیلم‌ها و سریال‌های لایو اکشن جزو دنیای بازی‌ها محسوب می‌شود. سایر انیمیشن‌های سری Resident Evil عبارتند از: Resident Evil: Degeneration ،Resident Evil: Damnation ،Resident Evil: Vendetta و Resident Evil: Infinite Darkness.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.