بازی Harmony: The Fall of Reverie
یحیی رحیمی

بازی Harmony: The Fall of Reverie از سازنده Life Is Strange معرفی شد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1401 بدون دیدگاه
456 بازدید

استودیو DON’T NOD در جریان قسمت جدید نینتندو دایرکت که به معرفی بازی‌های کنسول سوییچ در نیمه اول سال 2023 پرداخت، بازی تازه‌ای به نام Harmony: The Fall of Reverie معرفی کرد. این بازی یک تجربه‌ی داستانی خواهد بود که از فضای نوجوان‌پسند بازی‌های پیشین استودیو فاصله گرفته و قصه‌ای در مورد شرکت‌های عظیم، خدایان و رابطه‌ی مقدس میان انسان و دیگر دنیاها روایت می‌کند.

بازی جدید سازنده Life is Strange قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و البته کامپیوتر (استیم) منتشر شود. مدیرعامل استودیو در مورد این اثر گفت: «هیجان‌زده‌ایم که از Harmony: The Fall of Reverie در نینتندو دایرکت رونمایی کنیم. این‌یک بازی خاص در بعد روایت و کارگردانی هنری است. امیدواریم که بازی‌کنان تجربه‌ای محشر و تازه دریافت کنند و بتوانند به طرز عمیقی با حکایت متفاوت آن ارتباط برقرار کنند. نمی‌توانیم برای نمایش بیشتر بازی منتظر بمانیم.»

داستان بازی جدید به شخصیت پالی (Polly) می‌پردازد که پس از چند سال به خانه‌اش بازمی‌گردد و دنبال مادر گمشده‌اش است. او سریعاً متوجه می‌شود که زادگاهش به طرز عجیبی تغییر یافته است. یک شرکت غول‌آسا به نام MK از تمام قدرتش برای کنترل جمعیت و مردم شهر استفاده می‌کند و او می‌فهمد که شهرش در خطر نابودی است. او سپس درمی‌یابد که قدرت عجیبی پیدا کرده و می‌تواند با سرزمین خیالی به نام Reverie که در فارسی به معنی خیال و وهم است، ارتباط برقرار کند.

بازی Harmony: The Fall of Reverie

روند بازی Harmony: The Fall of Reverie

سرزمین خیال، مکانی عجیب و متفاوت است و یک آرمان‌شهر آکنده از مضامینی انسانی مانند افتخار، قدرت، بخشش، هرج و مرج و حقیقت است. پالی در این دنیا به هارمونی تبدیل می‌شود. هارمونی در واقع الهه‌ای است که سرنوشت این سرزمین را تعیین می‌کند و مشخص می‌کند که چه مضمونی باید بر این دنیا حکمرانی کند. آیا او دنبال حقیقت خواهد بود یا افتخار یا بخشش یا تمام آن مفاهیمی که به آن‌ها اشاره شد. او همچنین باید رابطه‌ی میان دو جهان را متعادل کند و به خاطر بشریت و نجات آن‌ها، کاری بزرگ انجام دهد. اما او چه تصمیمی خواهد گرفت؟‌

روند بازی Harmony: The Fall of Reverie به انتخاب‌های بازی‌کننده بستگی دارد. اینکه سرنوشت داستان چیست را بازی‌کننده تعیین می‌کند. روند بازی همچنین به‌صورت دوبعدی ساخته شده است و انیمیشن‌ها و سبک هنری آن هم بسیار خاص و تازه است. طراحی بازی حالت کارتونی دارد و تابه‌حال نمونه‌ی آن در بازی‌های ویدیویی دیده نشده است. استودیو Don’t DOD در حال تولید شش پروژه جدید است و بازی هارمونی، تنها یکی از آن‌هاست. دیگر اثر هم به نام Banishers Ghosts of New Eden در گیم اواردز 2022 معرفی شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.