دانلود بازی The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای PC
دانلود بازی The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,785 بازدید

دانلود بازی The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی که تلفیق سبک اکشن و پلتفرمر را در دل خود جای داده‌اند از جذابیت بالایی برخوردارند. این بازی‌ها با استفاده از گیم پلی سرگرم‌کننده، طراحی مراحل خوب و همچنین روایت داستانی جذاب می‌توانند ساعت‌ها شما را در دنیای مجازی و فانتزی غرق کنند. بازی The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai از استودیو Lunarfall یک عنوان جدید و جذاب در سبک اکشن و پلتفرمر سه‌بعدی بوده که شما را در نقش دو عروسک در یک دنیای فانتزی قرار می‌دهد تا ساعت‌ها در آن سرگرم شوید.

ماجراهای بازی در یکی از شب‌های هالووین اتفاق می‌افتد، دختری به اسم Mollie در چنگال یک جادوگر افتاده و به دلیل طلسم او تبدیل به یک عروسک شده است. حال باید برای رهایی از این نفرین ماجراهای پرمخاطره و متفاوتی را از سر بگذراند. پس از مدتی می‌فهمد که در این مسیر تنها نیست و یک دختر بی‌گناه دیگر به اسم Mordecai نیز سرنوشت مشابهی دارد. تلاش این دو و همکاری یکدیگر برای رهایی از چنگ این جادوگر خبیث ماجراهای بازی را رقم زده که شما نیز در آن همراه می‌شوید.

بازی در سبک اکشن و پلتفرمر سه‌بعدی طراحی شده که مراحل آن تنوع خوبی داشته و مکانیک‌های گیم پلی نیز هر کدام به شکلی مناسب شما را به چالش می‌کشانند. تجربه کنترل کردن هر دو کاراکتر و استفاده زا قابلیت‌های ویژه آن‌ها، دشمنان متعدد و مبارزه با آن‌ها و همچنین انواع موانع، معماها و پازل‌ها باعث می‌شود که یک عنوان جذاب با سبک و سیاق فانتزی و تم هالووین را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Torchlight و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: Intel i5 4th generation / AMD FX-8300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: Intel i5 6th generation (or better) / AMD Ryzen 5 1600 (or better)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 (or better)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

One fateful Halloween night, Mollie falls into the claws of The Wizard. Now, she must use her wits to escape his twisted estate – but she’s not alone! She teams up with Mordecai, another victim in The Wizard’s grasp. Together, this young duo teams up to achieve their ultimate goal: escape the estate and undo the magic that has cursed them both!
This single-player campaign for pc introduces an original story set in a unique fantasy universe where the player controls two unique characters with distinct skillsets in order to overcome elaborate puzzles and persistent enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.