دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای PC
دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1402 بدون دیدگاه
2,488 بازدید

دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای کامپیوتر

Bomb Rush Cyberfunk یک بازی پر جنب و جوش است که در دنیای فرهنگ خیابانی و هنر گرافیتی جریان داشته و یادآور بازی کلاسیک Jet Set Radio است. این اثر در حالی که به دنبال ادای احترام به آن بازی بوده خود است، همچنین تلاش می‌کند مسیر خود را در خیابان‌های سایبرپانک نیو آمستردام بسازد. این بازی که توسط تیمی ساخته شده است که به وضوح ماهیت خرده‌فرهنگ‌های شهری را درک می‌کند، هم انرژی شورش و هم نوستالژی دوران گذشته را به تصویر می‌کشد. در بازی Bomb Rush Cyberfunk، بازیکنان بخشی از Bomb Rush Crew هستند؛ مجموعه‌ای از هنرمندان گرافیتی که قصد دارند از طریق بیان هنری خود بر مناطق شهر تسلط پیدا کنند. هدف اصلی شامل علامت گذاری مکان‌های مختلف با گرافیتی گروه خود است.

رنگ آمیزی موفقیت آمیز سطح شهر به مهارت و زمان نیاز دارد، اما مراقب باشید، زیرا اقدامات شما ممکن است نیروی پلیس را آگاه کند. زمین بازی شهری به پنج مرحله گسترده تقسیم شده است که هر کدام چالش‌ها و محیط منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند. گیم پلی بازی فقط به رنگ کردن دیوارها محدود نمی‌شود. این بازی یک تجربه چند وجهی است. علاوه بر گرافیتی، بازیکنان در چالش‌های کوچک مختلفی که در سرتاسر شهر پراکنده شده‌اند، از مسابقه گرفته تا باز کردن قفل آهنگ‌های مخفی و لباس شخصیت‌ها درگیر خواهند شد. در حالی که Bomb Rush Cyberfunk از Jet Set Radio الهام می‌گیرد، چندین ویژگی نوآورانه را معرفی می‌کند که آن را متمایز می‌کند. پس توصیه می‌کنیم تجربه این اثر خارق‌العاده و زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

Bomb Rush Cyberfunk یک سفر هیجان انگیز در دنیای فرهنگ خیابانی و هنر گرافیتی است. حلقه گیم پلی جذاب، موسیقی متن زیبا و طراحی بصری بازی فریبنده است. این بازی حس و حال نوستالژیک را در گیمرها زنده کرده و به خوبی خرده فرهنگ گرافیتی را نیز در قالب مراحل جذابش پیاده سازی می‌کند. بهتر است همین حالا این بازی زیبا را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Session Skate Sim و OlliOlli World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 2.5GHz or AMD Phenom 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 5850
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Naganuma compatible
Additional Notes: Intel onboard video cards are not recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Team Reptile brings you Bomb Rush Cyberfunk, a future world from the mind of Dion Koster where self-styled graffiti crews equipped with personal boostpacks are battling each other for control of the streets. Start your own cypher and dance, paint graffiti, collect beats, combo your tricks and face off with the cops to stake your claim to the sprawling metropolis of New Amsterdam. Red is a graffiti writer who lost his head and instead uses a cyberhead to get around. In search of his roots he joins the Bomb Rush Crew, Tryce and Bel. Together they decide to go All City, to become the best graffiti crew in the city. The more territory they gain, the more they discover who it was that cut off Red’s head and how deep his human side is linked to the graffiti world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.