بازی موبایل یوکو تارو،خالق سری NieR، با همکاری شرکت سگا
محمد صادق شجاعی

خالق سری NieR به زودی یک بازی موبایل معرفی می‌کند

محمد صادق شجاعی 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
266 بازدید

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت سگا با همکاری یوکو تارو، خالق سری NieR، مشغول ساخت یک بازی موبایل در سبک نقش‌آفرینی است. شرکت ژاپنی به زودی رویدادی را برگزار می‌کند که در قالب آن جزئیات این اثر اعلام خواهد شد.

پیش از آن که بازی جدید خالق سری NieR به صورت رسمی معرفی شود، شرکت Sega جزئیاتی از این اثر را در فضای اینترنت منتشر کرده است. این شرکت اولین تریلر از بازی مذکور را منتشر و یک وب سایت جدید را راه‌اندازی کرده است.

تریلری که هم‌اکنون در اینترنت در دسترس قرار دارد هیچ اشاره‌ای به حضور یوکو تارو و نام کامل بازی نمی‌کند. این در حالی است که در قالب یک اتفاق عجیب، شرکت سگا در ابتدا نسخه اشتباهی از تریلر، حاوی اسم و توضیحات را منتشر کرده بود.

اگر‌چه احتمال تغییر جزئیات وجود دارد، اما تریلری که به صورت تصادفی منتشر شده، نشان می‌دهد بازی موبایل شرکت سگا با نام 404 GAME RE: SET شناخته شده و با همکاری یوکو تارو، خالق سری NieR، ساخته می‌شود.

بازی موبایل یوکو تارو،خالق سری NieR، با همکاری شرکت سگا

بازی موبایل خالق سری NieR روز جمعه معرفی می‌شود

به واسطه تریلر منتشر شده از سوی شرکت Sega اطلاعات چندانی ارائه نمی‌شود. در این تریلر یک گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید که در حال سقوط است و پیام‌های «آینده‌ای روشن‌تر به وجود بیاور» و «سگا را نابود کن» روی آن دیده می‌شود. در ادامه نقاط مختلف جهان از جمله نیویورک و پاریس را می‌بینیم که لوگوی شرکت Sega در کل آن‌ها قرار گرفته و عبارت «ما به سگا نیاز داریم» روی صفحه نقش می‌بندد. در پایان تریلر، پیام دیگری روی گوشی هوشمند شکسته ظاهر می‌شود: «ما یک خبر برای مردم داریم. در تاریخ 2023/2/10 دنیا تغییر خواهد کرد.»

با استناد به توضیحات بازی 404 GAME RE: SET، پیش‌ثبت‌نام این بازی در گوگل پلی و اپ استور در دسترس خواهد بود و جزئیات بیشتری از این اثر در رویداد آینده شرکت سگا ارائه می‌شود. این رویداد در ساعت 14:30 تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که پس از این رویداد، وب سایت رسمی و حساب کاربری توییتر بازی 404 GAME RE: SET شروع به کار کنند.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.