دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania برای PC
دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania برای PC

پارسی گیم 14 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,159 بازدید

دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania برای کامپیوتر

پلتفرمرهای سه‌بعدی عناوینی هستند که همواره برای بازیکن می‌توانند سرگرم‌کننده باشند. آزادی عمل سازندگان برای طراحی گیم پلی در این سبک بسیار زیاد بوده و همین موضوع با افزایش تنوع آن‌ها، این سبک را برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان مناسب می‌کند. بازی Super Monkey Ball Banana Mania از استودیو Ryu Ga Gotoku یکی از همین عناوین بوده که در آن میمون‌هایی بامزه و جذاب را در ماجراجویی‌هایی مهیج و سرگرم‌کننده همراهی خواهید کرد.

این بازی روایت ساده‌ای را دنبال می‌کند. شما در نقش میمونی به اسم AiAi بازی خواهید کرد که باید به همراه سایر دوستانش، در مسابقه‌ای شرکت کند و جلوی دانشمند دیوانه‌ای به اسم Dr. Bad Boon که در تلاش است تا جزیره جنگلی آن‌ها را نابود کند، بگیرد. این میمون‌ها داخل توپ‌های شفافی قرار داشته که به کمک آن‌ها به‌سرعت در مناطق مختلف حرکت می‌کنند و اصل گیم پلی بازی، حرکت و مانور دادن با همین توپ‌ها است.

جذابیت این بازی به گیم پلی مهیجش خلاصه می‌شود. مراحل موجود در آن بسیار متنوع و سرگرم‌کننده بوده و شما می‌توانید به‌تنهایی یا در کنار دوستان خود آن‌ها را تجربه کنید. حرکت با سرعت زیاد، پریدن و جاخالی دادن با میمون‌های درون توپ، عنصر اصلی گیم پلی بازی هستند. بیش از 300 مرحله مختلف در بازی وجود داشته که هرکدام به سبک خودشان چالش متفاوتی را پیش پای شما قرار می‌دهند.

به‌جز مراحل اصلی بازی مانند یک مسابقه اتومبیل‌رانی با توپ است، 12 مینی گیم هم وجود داشته که می‌توانید به‌عنوان فعالیت فرعی در آن شرکت کنید. برای مثال فوتبال، بولینگ، بیس بال و سایر ورزش‌های جذاب ازجمله این مینی گیم‌ها هستند. بخش داستانی بازی نیز روایتش را مانند کتاب‌های کمیک تعریف می‌کند که سبکی منحصربه‌فرد و جذاب است. همچنین می‌توانید ظاهر میمون‌های خود را تغییر داده و آن‌ها را مطابق سلیقه خود بسازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys و Psychonauts 2 را نیز تجربه کنید.
در ادامه برای دانلود بازی Super Monkey Ball Banana Mania با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64bits
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750, 1 GB or AMD Radeon HD 7850, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Roll through wondrous worlds with AiAi and friends as you race to stop monkey mad scientist Dr. Bad-Boon from blowing up Jungle Island! Join the all-star monkey team of AiAi, MeeMee, GonGon, Baby, YanYan and Doctor as you bounce, tilt, and roll your way across hundreds of delightfully crafted levels and mazes. It’s monkey business for the gang as you take down Dr. Bad-Boon and steal back your beloved bananas!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.