بهترین بازی های موتور کامپیوتر
ارحام ادبخواه

معرفی بهترین بازی های موتور سواری PC

ارحام ادبخواه 22 بهمن 1401 2 دیدگاه
14,837 بازدید

با وجود اینکه بیش‌تر بازی‌های مسابقه‌ای امروزی به سمت شبیه سازی رانندگی با خودروها می‌روند، یک سری ریسینگ متفاوت هم وجود دارند تا بتوانند انتظارات عاشق‌های موتور را هم برآورده کرده و روح یاغی آن‌ها را به تصویر می‌کشند. با این وجود شناسایی و خرید یک بازی موتور سواری خوب با توجه به معیارها می‌تواند کار دشواری به شمار برود. بنا بر همین موضوع سعی می‌کنیم در ادامه مقاله معرفی بهترین بازی های موتور کامپیوتر شما را با بهترین گزینه‌های موجود آشنا کنیم.

بهترین بازی های موتور کامپیوتر

با وجود تمامی جذابیتی که در ماشین‌ها و مسابقات مربوط به آن‌ها وجود دارد، نباید از موتورها و حس هیجان انگیز آن‌ها غافل شویم. هیولاهای دو چرخی که محدودیت‌های زیادی نمی‌شناسند و در برخی از ملاک‌ها از هر وسیله نقلیه دیگری بهتر به نظر می‌رسند. علاوه بر این حس آزادی و ناامنی نسبی موجود در موتورها، آدرنالین رانندگی با آن‌ها را دو چندان می‌کند که اگر تجربه‌اش را داشته باشید، خیلی سریع این موضوع را درک خواهید کرد. اما از آنجایی که در کشور ما محدودیت‌های متعددی درباره موتورها وجود دارد و برچسب‌های قیمت سرسام آوری هم روی آن‌ها قرار می‌گیرد، بخش بزرگی از ما نمی‌توانیم حس رانندگی با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت روی یک هیولای دو چرخ را تجربه کنیم.

اما خب موتورها و مسابقات مربوط به آن‌ها هم دسته بندی‌های مختلفی دارند و تحت برندها و سبک‌های مختلفی برگزار می‌شوند. همین موضوع طیف عظیمی از ویدیو گیم‌های مربوط به موتور سواری را به وجود می‌آورد که در صورت تمایل، می‌توانید به سراغ‌شان رفته و از آن‌ها لذت ببرید. مهم نیست که عاشق موتو کراس‌ها باشید یا مسابقات MotoGP را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید، دنیای ویدیو گیم هیچ وقت شما را ناامید نخواهد کرد. در ادامه مقاله بهترین بازی های موتور کامپیوتر  در میان بهترین بازی های pc شما را با ویدیو گیم‌های مختلف در سبک‌های متفاوت مانند MXGP 2021، MotoGP 22 و Ride 4 آشنا خواهیم کرد.

1) بازی MXGP 2021 – The Official Motocross Videogame

بازی MXGP 2021 – The Official Motocross Videogame

بگذارید لیست بهترین بازی های موتور سواری PC را با بازی MXGP 2021 – The Official Motocross Videogame شروع کنیم که نام آن گویای همه چیز است. بازی مورد بحث که جدیدترین نسخه MXGP (البته در دنیای ویدیو گیم) به شمار می‌رود به شبیه‌سازی ورزش موتوکراس می‌پردازد؛ ورزشی که اکثر ما صرفا نام آن را شنیده‌ایم. شما در این بازی کنترل یک موتو کراس را در دست می‌گیرید و وظیفه دارید در جاده‌های خاکی و ناهموار با رقبا مسابقه دهید.

با توجه به نظرات گیمرها و گفته‌های منتقدان هندلینگ موتورها نسبت به نسخه پیشین پیشرفت قابل توجهی داشته تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل خود درآورید. شما می‌توانید از این هندلینگ بهبود یافته بهره ببرید و با زدن به دل پیست‌های موجود در ایتالیا، فرانسه و مکزیک مقام قهرمانی را دنبال کنید. اما آنچه که بازی MGXP 2021 – The Official Motocross Videogame را خاص می‌کند، قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده‌اش است. شما می‌توانید به لطف این ویژگی شخصیت اصلی و موتور او را با بیش از 100 برند مختلف شخصی سازی کنید و تصویر ایده آل خود از یک موتو کراس را به تصویر بکشید. بازی مورد بحث علاوه بر بخش تک نفره شامل یک حالت Multiplayer می‌شود که از طریق آن می‌توانید با دوستان خود یا غریبه‌ها به رقابت بپردازید.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Milestone

2) بازی The Crew 2

بازی The Crew 2

بازی Crew 2 یک ریسینگِ آرکیدِ سرگرم کننده از طرف شرکت یوبیسافت است که اگر راستش را بخواهید، موتورها در رأس تمرکز آن قرار ندارند. شرکت یوبیسافت و استودیو Ivory Tower برای این بازی نسخه کوچک شده‌ای از نقشه آمریکا را طراحی کردند که می‌توانید در سطح آن به گشت و گذار بپردازید و در حالت‌ها و وسیله‌های نقلیه مختلف مسابقه دهید. با توجه به همین موضوع شما در شرایط و سطوح متنوعی قرار می‌گیرید که می‌توانند به خوبی تنوع جغرافیایی ایالات متحده و مناطق آن را به تصویر بکشند. این موضوع که اجازه دارید بدون محدودیتی خاص در نقشه آمریکا جا به جا شوید به خودی خود یک نکته فوق‌العاده هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

اما با گذر از این بحث‌ها باید بدانید که The Crew 2 تمرکز خود را روی نوع خاصی از وسایل نقلیه نمی‌گذارد و در طی آن می‌توانید سوار مواردی مانند ماشین‌ها، هواپیماها، قایق‌ها و صد البته موتورها شوید. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم حس کنجکاوی و آموزش و خطا جالبی را به وجود می‌آورند که برای رسیدن به پاسخ تمامی سوال‌ها باید در بطن آن قرار گیرید. در حالی که بخش مهمی از گیم‌پلی این بازی به شرکت در مسابقات و شکست رقبا مربوط می‌شود، گشت و گذر آزادانه در سطح نقشه هم لطف خاص خود را دارد. حال شما می‌توانید با موتور خود به دل دنیای بازی بزنید و در جغرافیای متنوع و مثال زدنی ایالات متحده به ماجراجویی بپردازید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده باید بدانید که نسخه جدید سری The Crew با پسوند Motorfest قرار است در سال جاری میلادی در دسترس طرفداران قرار گیرد.

  • سال عرضه: 2018
  • توسعه دهنده: استودیو Ivory Tower

3) بازی Monster Energy Supercross – The Official Videogame 5

بازی Monster Energy Supercross – The Official Videogame 5

سری The Monster Energy Supercross – The Official Videogame چند سالی است که در قالب نسخه‌های سالانه به دست طرفداران می‌رسد و در حال حاضر، شماره پنجم جدیدترین آن‌ها به حساب می‌آید. بازی Monster Energy Supercross – The Official Videogame 5 به عنوان آخرین شماره سری، توسط استودیو Milestone توسعه داده شده که در لیست بهترین بازی های موتور کامپیوتر چند باری به اسم آن اشاره خواهیم کرد. این بازی یک شبیه‌ساز موتور سواری دیگر است که حول مسابقات Monster Energy AMA Supercross طراحی شده تا بتوانید به دل آن زده و به رقابت بپردازید. این بازی شامل یک حالت Career Mode می‌شود که در طی آن باید تلاش خود را به کار گیرید تا به بالاترین سطح مسابقات برسید و عنوان قهرمانی را در کنار نام خود قرار دهید.

بازی The Monster Energy Supercross – The Official Videogame 5 به طور کلی شامل 11 استادیوم مختلف می‌شود که مجموعا، 17 پیست مختلف از دل آن‌ها در می‌آید (در واقع برخی از این استادیوم‌ها شامل دو یا چند پیست می‌شوند). علاوه بر این بیش از 100 برند و اسپانسر مختلف در اثر مورد بحث وجود دارد که قادر هستید به لطف آن‌ها موتور و موتور سوار خود را شخصی‌سازی کرده و او را به یک مسابقه دهنده حرفه‌ای تبدیل کنید. با وجود اینکه شماره پنجم این سری در سال 2022 منتشر شده و چیزی حدود یک سال از عرضه آن می‌گذرد، فاصله زیادی تا عرضه The Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 باقی نمانده و می‌توانید با کمی صبر کردن به سراغ نسخه بعدی بروید و از ویژگی‌های جدید آن لذت ببرید.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Milestone

4) بازی Road Redemption

بازی Road Redemption

مجموعه Road Rush که جزو IPهای کلاسیک و ماندگار دنیای ویدیو گیم به شمار می‌رود، در زمان خود شکوه و عظمت خاصی داشت. شما در نسخه‌های مختلف این بازی سوار موتور خود می‌شدید و وظیفه داشتید با نابود کردن موتور حریف‌های خود به پیروزی برسید. حال راه‌های مختلفی برای از راه به در کردن حریف‌ها وجود داشت که از جمله آن‌ها می‌توانیم به لگد زدن یا استفاده از اسلحه‌های سرد مانند شمشیر اشاره کنیم. اما در این میان خبری از فرار کردن نبود و اگر به سمت موتور دیگری حمله نمی‌کردید، سایرین دست پیش را می‌گرفتند و برای زمین زدن‌تان پیش قدم می‌شدند. همین حلقه درگیری، تنش بزرگی در سری Road Rush به وجود می‌آورد تا هیچ وقت دست از درگیری و مبارزه برندارید.

با وجود تمامی خاطرات خوب و آثار باکیفیت کار سری Road Rush از نقطه‌ای به بعد به پایان رسید و میزبان نسخه جدیدی نشد. اما بازی Road Redemption به عنوان یک دنباله معنوی برای Road Rush در دسترس قرار گرفت که تمام ایده‌ها و فرمول اصلی خود را از منبع الهامش برداشته بود. بازی Road Redemption که به عنوان یک پروژه کیک استارتر آغاز به کار کرده بود، در سال 2017 منتشر شد تا گیمرها باری دیگر درگیر مسابقه دادن و نابود کردن موتور رقبا شوند. البته این بازی میزبان ویژگی‌های جدیدی هم می‌شد که به لطف آن‌ها می‌توانستید سایر موتور سوارها را با استفاده تفنگ و تله‌های محیطی از دور مسابقه خارج کنید. با وجود اینکه Road Redemption نتوانست آن طور که باید انتظار طرفداران Road Rush را برآورده کند، اما در حدی ظاهر می‌شود که از نام آن در مقاله معرفی بهترین بازی های موتور سواری PC یاد کنیم.

  • سال عرضه: 2017
  • توسعه دهنده: استودیو EQ-Games

5) بازی Grand Theft Auto V

بازی Grand Theft Auto V

بازی GTA V نه تنها یک شبیه‌ساز موتور سواری محسوب نمی‌شود، بلکه در دسته‌بندی آثار Racing هم قرار نمی‌گیرد. این غول بزرگ که برای اولین بار در سال 2013 عرضه شد، پس از گذشت 10 سال هم هنوز در صدر لیست خبرها قرار دارد و روز به روز بر محبوبیت دیوانه وار خود می‌افزاید. با وجود اینکه شرکت Rockstar Games در استفاده از جنبه مالی GTA V به افراط رسیده است، اما این موضوع نمی‌تواند حس لذتی که پس از گذشت این همه سال هنوز هم تازه به نظر می‌رسد را انکار کند. Grand Theft Auto V به عنوان آخرین نسخه جی تی ای تا به امروز، یک ویدیو گیم اکشن-ماجراجویی با جهانی بزرگ به شمار می‌رود که داستان خود را حول محور سه خلافکار در حال رشد تعریف می‌کند. اما همان‌طور که همه ما می‌دانیم پتانسیل نسخه‌های مختلف GTA صرفا به داستان محدود نمی‌شود و جنبه‌های متعدد و هیجان انگیزی را در بر می‌گیرد.

یکی از این جنبه‌ها که می‌توانیم به آن اشاره کنیم مربوط به کنترل وسیله‌های نقلیه مختلف اعم از ماشین، هلیکوپتر، قایق و صد البته موتورها می‌شود. در واقع دلیل اصلی آوردن نام GTA V در بین بهترین بازی های موتور کامپیوتر هم دقیقا به همین دلیل است. شما در این بازی می‌توانید موتور سیکلت مورد علاقه خود را پیدا کرده و با روشن کردن آن سطح کل نقشه لوس سانتوس را زیر پا بگذارید. این پایان کار نیست و اگر به سمت بخش GTA Online بروید بهانه‌های دیگری برای موتور سواری منتظرتان هستند. GTA Online شامل مسابقه‌های متعدد با محوریت موتورها می‌شود که می‌توانید با پیوستن به آن‌ها، سوار موتور خویش شوید و به رقابت با سایر گیمرها بپردازید. به طور کلی اگر موتورها را به عنوان وسیله نقلیه اصلی خود در GTA V انتخاب کنید، بازی محدودیت خاصی را برای‌تان در نظر نخواهد گرفت.

  • سال عرضه: 2013
  • توسعه دهنده: شرکت Rockstar و زیرشاخه‌های آن

6) بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge 2

بازی TT Isle of Man Ride on the Edge 2

اگر جزو طرفداران رویدادهای رقابتی مربوط به موتورها باشید، به احتمال زیاد یک بار هم که شده نام TT Isle of Man را شنیده‌اید. TT Isle of Man نام یک رویداد رقابتی واقعی است که بهترین موتور سوارهای سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند و برای به دست آوردن عنوان قهرمانی نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. اگر هم تا به حال از این مسابقات قهرمانی را نشیده‌اید کافی است نام آن را در یوتیوب سرچ کنید و به تماشای پیست Snaefall Mountain بنشینید. پیست مذکور که در سال‌های اخیر نام بزرگی را برای خود دست و پا کرده فوق‌العاده خطرناک بوده و میزبان تصادف‌ها و سانحه‌های دلخراشی شده است.

این پیست که شامل پیچ‌های تند و راه‌های باریک متعددی است می‌تواند فوق‌العاده خطرناک باشد و همین موضوع، کشته‌های متعددی از خود بر جای گذاشته. با گذر از مسابقات اصلی بهتر است به سراغ بحث بازی‌های ویدیویی برویم. بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge که در سال 2018 منتشر شده بود یک ویدیو گیم فوق‌العاده و محبوب به شمار می‌رفت که طرفداران زیادی داشت. اما شماره دوم سری که در سال 2020 در دسترس قرار گرفت همه جزئیات را به استانداردهای جدیدی رساند. بازی TT Isle of Man: Ride on the Edge 2 شامل پیست‌ها و موتورهای مختلفی می‌شود که قادر هستید در قالب آن‌ها با نهایت سرعت برای پیروزی تلاش کنید. اما همین طور که راه پیشرفت را در پیش می‌گیرد و پله‌های ترقی را پشت سر می‌گذارید، می‌توانید به سطوح بالاتر و پیست‌های خطرناک‌تری مانند Snaefell Mountain برسید. به طور کلی اثر مورد بحث یک ویدیو گیم استاندارد و قابل احترام به شمار می‌رود که بهتر است یکم بار هم که شده به آن فرصت دهید.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو KT Racing

7) بازی MX VS ATV Reflex

بازی MX VS ATV Reflex

اگر به گذشته برگردیم و نگاهی به اطلاعات داشته باشیم، می‌فهمیم که تمامی نسخه‌های سری MX VS ATV برای رایانه‌های شخصی منتشر نشده‌اند و صرفا در دسترس کاربران پلتفرم‌های دیگر قرار گرفتند. اما با این حال بازی MX VS ATV که در سال 2010 برای PC منتشر شد یکی از بهترین آثار این لیست است که می‌توانید به سراغش بروید. همان‌طور که احتمالا از نام این بازی متوجه شده‌اید، بازی مورد بحث حول محور مسابقه دادن با Motorbikeها و ATVهای می‌چرخد که اکثرا در پیست‌های خاکی و Off-Road برگزار می‌شوند. به عبارتی دیگر هنگامی که به سراغ بازی MX VS ATV Reflex می‌روید و در بطن آن قرار می‌گیرید، باید انتظار حجم بزرگی از خاک و جاده‌های خاکی را داشته باشید.

این بازی شما را در جریان مسابقه‌هایی قرار می‌دهد که برای پیروزی در آن‌ها باید از سطوحی نظیر رودخانه‌ها، باتلاق‌ها و صحراهای شنی عبور کنید. همین موضوع تنوع خوبی در پیست‌ها و مسیر مسابقات به وجود آورده تا بتوانید در کنار تفکر در مورد کسب مقام اول از محیط هم لذت ببرید. این پایان کار نیست و علاوه بر تلاش برای رسیدن به خط پایان، امکان انجام حرکت‌های نمایشی با استفاده از موتورها هم وجود دارد تا صحنه‌های جذاب‌تری خلق شوند. اگر هم از عملکرد فنی و شرایط ظاهری موتور خود راضی نبودید، باید به سراغ قابلیت شخصی سازی بازی بروید و تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

  • سال عرضه: 2010 (نسخه کنسول‌ها در سال 2009 عرضه شد)
  • توسعه دهنده: استودیو Rainbow Studious

8) بازی Days Gone

بازی Days Gone

بازی Days Gone هم درست مانند GTV تفاوت‌های عمده‌ای با سایر گزینه‌های لیست بهترین بازی های موتور کامپیوتر دارد. این بازی عملا رانندگی با موتور را در اولویت خود قرار نمی‌دهد؛ اما از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین مکانیک‌های موجود در بازی استفاده می‌کند. بازی Days Gone که در ابتدا به صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن در دسترس قرار گرفت، در ادامه سیاست‌های جدید سونی راه خود را به سمت پلتفرم PC هم باز کرد تا در چنین مقاله‌ای به اسم آن اشاره کنیم. این بازی یک تجربه Survival-Horror با عناصر اکشن-ماجراجویی است که شما را در دنیایی پسا آخر الزمانی قرار می‌دهد که سطح آن توسط موجودات زامبی مانند به نام Freaker پر شده است. این Freakerها معمولا به صورت گروهی زندگی کرده و با حمله دسته جمعی می‌توانند هر کسی را به زانو زدن وادار کنند.

حال در چنین شرایطی شما کنترل شخصیتی با نام دیکن سنت جان (Deacon St. John) را به دست می‌گیرید که یک یاغی موتور سوار است. دیکن حتی پیش از شروع شیوع ویروس فریکرها هم موتور باز قهاری بوده و به همین دلیل، نحوه کار و زنده ماندن با آن را بلد است. شخصیت مذکور می‌تواند با استفاده از موتور خود به گشت و گذار در محیط بپردازد و با انجام ماموریت‌ها، غذا و تجیزات مورد نیازش را به دست آورد. با توجه به تمامی این موارد موتورِ دیکن نقش بسزایی در جریان گیم‌پلی دارد تا گیمر بتواند با سالم نگه داشتن آن، کار خود را در یک دنیای زامبی زده راحت‌تر کند. حال امکان ارتقا یا Upgrade موتور مورد بحث هم وجود دارد که می‌توانید با پیدا کردن قطعات مناسب، مواردی مانند سرعت و استقامت آن را بهبود ببخشید. علاوه بر تمامی این موارد باید حواس خود را نسبت به باک بنزین هم جمع کنید و با برنامه ریزی مناسب، جوری پیش بروید که همیشه سوخت داشته باشید. به طور کلی بازی Days Gone می‌تواند تجربه استفاده از یک موتور در دنیایی آخر الزمانی را به خوبی به تصویر بکشد.

  • سال عرضه: 2019
  • توسعه دهنده: استودیو Bend

9) بازی Ride 4

بازی Ride 4

سری Ride یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که می‌تواند حس سوار شدن روی یک موتور سیکلت قدرتمند را به تصویر بکشد. Ride 4 به عنوان جدیدترین نسخه سری در دسترس قرار دارد و حسابی در بین عاشق‌های موتور محبوب شده است. این بازی که احتمالا ویدیوهای گرافیک چشم نوازش را در سطح اینترنت دیده‌اید، از طرف سازندگان در استودیو Milestone می‌آید که در این لیست چند بار به آن‌ها اشاره کردیم. شما در بازی Ride 4 وظیفه دارید سوار موتورهای سنگین با حجم موتور بالا شوید و طبیعت وحشی آن‌ها را تحت کنترل خود درآورید. مسائلی مانند ترمز کردن و متمایل شدن به طرفین از جمله نکات مهم برای حفظ تعادل این موتورها است.

مجموعه Ride درست مانند بسیاری از فرنچایزهای دیگر در طی زمان بزرگ‌تر و بهتر شده تا در شماره چهارم با بهترین و کامل‌ترین نسخه آن روبرو شویم. بنابراین فارغ از رفتن یا نرفتن به سراغ شماره‌های پیشین، بهتر است برای یک بار هم که شده به بازی Ride 4 فرصت دهید. بازی ذکر شده که اولین بار در سال 2020 منتشر شد، پشتیبانی خوبی از طرف استودیو Milestone دریافت کرده و میزبان به روز رسانی‌ها و محتویات جذابی شده است. با وجود اینکه نسخه پایه Ride 4 از لحاظ محتوا غنی است و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مشغول موتور سواری کند، اما یک DLC فوق‌العاده هم دریافت کرده است. این DLC بر تعداد موتورها و پیست‌های می‌افزاید تا بتوانید در شرایط تازه‌ای به موتور سواری بپردازید.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو Milestone

10) بازی MotoGP 22

بازی MotoGP 22

حالا که بحث آثار استودیو Milestone srl داغ شده، بهتر است به سراغ یکی از مجموعه‌های محبوب سالانه آن‌ها برویم. بازی MotoGP 22 درست مانند سایر نسخه‌های سری شما را در قالب یک فصل فشرده از مسابقات موتو جی پی قرار می‌دهد تا در حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن، به رقابت با بزرگ‌ترین چهره‌های این ورزش بپردازید. این بازی درست مانند Ride 4 تمرکز بالایی روی واقع گرایی دارد و در بیش‌تر زمینه‌ها این معیار را جدی‌تر هم می‌گیرد. در ادامه همین موضوع برای اینکه بتوانید در بازی MotoGP 22 به تبحر برسید و پیچ‌های تند و هیجان انگیز را رد کنید، باید حسابی تمرین کرده و بر ضعف‌های خود غالب شوید.

در کنار تمامی این موضوع‌ها برای اینکه بتوانید در مسابقات موتو جی پی به موفقیت برسید، باید مسیر پیست را حفظ کرده و تک تک پیچ‌های آن را به خاطر بپسرید. این پایان کار نیست و اگر دقت کافی را به موتور خود اختصاص ندهید، نمی‌توانید پا به پای حریفان و مهندس‌های کار کشته ایشان دوام بیاورید. البته توجه داشته باشید که بازی MotoGP 22 در پایان روز یک ویدیو گیم عامه پسند نیست و شاید برای بسیاری از گیمرها سخت و خشک به نظر برسد. اما با این حال اگر جزو طرفداران مسابقات موتو جی پی محسوب می‌شود و حوصله یادگیری یک شبیه‌ساز سخت گیر را دارید، گزینه‌های بهتری در لیست بهترین بازی های موتور کامپیوتر پیدا نخواهید کرد.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Milestone

11) بازی Trials Rising

بازی Trials Rising

محبوبیت سری Trials به سال‌ها پیش و زمانی که به عنوان یک بازی Java در دسترس قرار گرفت باز می‌گردد. پس از عرضه شماره اول در سال 2000، سری Trails پله‌های ترقی را طی کرد و به یک فرنچایز بزرگ مولتی پلتفرم تبدیل شد تا همه افراد بتوانند به تجربه آن بپردازند. آخرین ایستگاه این مسیر به بازی Trials Rising رسید که اولین بار در سال 2019 عرضه شد و تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه داد. بنابراین اگر تا به حال به سراغ یکی از نسخه‌های این بازی نرفته‌اید و دنبال انجام حرکات نمایشی با موتو کراس هستید، Trails Rising می‌تواند هدف مرکزی سیبل نشانه گیری باشد. بازی مورد بحث یک پلتفرمر با گرافیک دو و نیم بُعدی است که گیم‌پلی را از طرفین به شما نشان می‌دهد. حال شما وظیفه دارید با استفاده از موتور خود از پس موانع برآیید و با حرکات مختلف تک تک آن‌ها را پشت سر بگذارید.

اما باید توجه داشته باشید که شرایط به هیچ وجه آنقدری که آسان به نظر می‌رسد نیست و حسابی شما را به چالش می‌کشد. سطوح لغزنده و شیب‌های تند که عبور از آن‌ها به شدت سخت جلوه می‌کند، ممکن است حسابی گیمر را به دردسر انداخته و باعث به وجود آمدن یک مشکل بزرگ شود. البته اگر با مکانیک‌های بازی آشنا شوید و الگو فیزیکی آن را یاد بگیرید می‌توانید با استفاده از تجربه و مهارت خود کار را آسان‌تر کنید و به شکل روان‌تری مراحل را به پایان برسانید. در کنار بخش تک نفره یک حالت Multiplayer وجود دارد که در سطح آن، باید با گیمرها واقعی رقابت کنید و برای پیروزی هرچه سریع‌تر از خط پایان رد شوید.

  • سال عرضه: 2019
  • توسعه دهنده: استودیو RedLynx

جمع بندی

همان‌طور که احتمالا با مطالعه مقاله بهترین بازی های موتور کامپیوتر آشنا شدید، کاربران پلتفرم پی سی گزینه‌های خوبی برای موتور سواری دارند. این گزینه‌ها در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند تا هر کاربری با هر سلیقه‌ای بتواند ویدیو گیم مورد علاقه خود را پیدا کنید. این دسته بندی‌های مختلف باعث به وجود آمدن آثار متنوعی نظیر Trails Rising، Ride 4، MotoGP 22 و MX VS ATV Reflex شده که هر کدام رویه خاص خود را در پیش می‌گیرند.

نظر شما در مورد بهترین بازی های موتور سواری PC چیست؟ شما کدام یک از آثار ذکر شده را بیش‌تر می‌پسندید؟ جای خالی چه عنوانی در این لیست بیش‌تر از سایرین احساس می‌شود؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Gameranx

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی های شبیه ساز موتور کامپیوتر چه مواردی هستند؟

از Ride 4 و MotoGP 22 می‌توانیم با عنوان بهترین بازی‌های موتور محور یاد کنیم

۱
آیا مسابقات TT Isle of Man واقعی هستند؟

بله، این رویداد که به مرگبارترین مسابقه ورزشی دنیا معروف است، شامل یک بازی ویدیویی با نام TT Isle of Man: Ride on the Edge هم می‌شود

۲
آیا Road Redmeption دنباله مستقیم سری Road Rush است؟

خیر، با وجود شباهت‌های غیرقابل انکار میان این دو Road Redemption صرفا یک دنباله معنوی برای Road Rush محسوب می‌شود

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    موتوجی پی انقدر سخته که اصلا سرد میشید

    پاسخ دهید
    • ارحام ادبخواه

      ارحام ادبخواه در پاسخ به ممد

      نویسنده

      اگه اون الگو و سختیش رو یاد بگیرید اتفاقا خیلی جذابه