دانلود بازی MXGP 2021 برای PS5
دانلود بازی MXGP 2021 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی MXGP 2021 برای PS5

پارسی گیم 17 آبان 1400 بدون دیدگاه
921 بازدید

دانلود بازی MXGP 2021 برای پلی استیشن 5

موتورسیکلت‌ها از آن دسته وسایل نقلیه‌ای هستند که هم هیجان زیادی را به خورد راننده می‌دهند و هم ریسک بالایی دارند. در دنیای واقعی راندن این وسایل در خیابان هم امنیت کمتری نسبت به اتومبیل‌ها دارد. با تمام این تفاسیر، یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌ها، مسابقات جذاب موتورسیکلت‌ها است که در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی‌ شده‌اند و هرکدام برای گروهی از افراد سرگرم‌کننده هستند.یکی از کلاس‌های جذاب موتور کراس بوده که مسابقاتی متفاوت و مهیج داشته، مسابقاتی که گاهی دست کمی از بدلکاری فیلم‌های اکشن ندارند. بازی MXGP 2021 از استودیو Milestone عنوانی اختصاصی برای مسابقات موتور کراس بوده و تجربه‌ای لذت‌بخش از راندن آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اولین نکته‌ای که در این بازی توجه شما را جلب می‌کند، گرافیک زیبا و درخور نسل جدیدش است که تمامی جزییات در آن رعایت شده و تجربه را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند. تمامی اجزای موتورسیکلت‌ها، انیمیشن‌های راننده، پیست‌ها و رد تایر موتورها بر روی آن‌ها واقع‌گرایانه و زیبا طراحی شده‌اند. علاوه بر این تمامی تیم‌ها و راننده‌های موجود در بازی، در لیگ‌ها و مسابقات دنیای واقعی نیز حضور دارند تا همه چیز واقع‌گرایانه در اختیارتان قرار بگیرد. پیست‌های معرفی از فرانسه، مکزیک و ایتالیا نیز مطابق واقعیت طراحی شده‌اند و برای طرفداران این ورزش، آشنا خواهند بود.

به‌جز بخش Career که مانند بسیاری دیگر از عناوین ورزشی، کاراکتر شما را از ابتدای مسیر تا رسیدن به قهرمانی همراهی می‌کند، بخش‌های دیگری مانند Playground در بازی وجود داشته که می‌توانید در آن آزادانه مسیرهای دلخواه خودتان را طی کرده و مهارت رانندگی خود با موتور کراس را بیشتر کنید. علاوه بر این قابلیت شخصی‌سازی زیادی هم برای راننده و هم برای موتور شما در دسترس است تا مطابق سلیقه‌ی خود، ظاهر منحصربه‌فردی به آن‌ها ببخشید و در مسابقات جذاب بازی شرکت کنید. این بازی تجربه کاملی از رانندگی موتور کراس‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی MXGP 2021 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

All the power of Motocross in your hands: the new MXGP 2021 is finally here! The official MXGP videogame is ready to show you what it’s made of: warm up your engines and get ready for the most realistic, exciting two-wheeled experience ever!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.