دانلود بازی Rhythm Sprout Sick Beats and Bad Sweets برای PC
دانلود بازی Rhythm Sprout Sick Beats and Bad Sweets برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rhythm Sprout Sick Beats and Bad Sweets برای PC

پارسی گیم 21 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,283 بازدید

دانلود بازی Rhythm Sprout Sick Beats and Bad Sweets برای کامپیوتر

Rhythm Sprout یک بازی ریتم و موسیقی محور اعتیاد آور و جذاب از تیم مستقل با استعداد SURT و ناشر tinyBuild است. داستان پیاز کوچکی به نام Sprout را دنبال می‌کند که با طناب به شاه براک کمک می‌کند تا مشکلات مختلفی را که در قلمرو نباتی او وجود دارد حل کند. این مشکلات به‌عنوان‌مثال شامل یافتن دختر گمشده پادشاه می‌شوند. با پیشروی در داستان، سبک کمدی جذاب این بازی به خوبی درخشیده و نشان می‌دهد که سازندگان از نوآوری‌هایی برخوردار هستند که در سایر عناوین وجود ندارد.

در زمینه گیم پلی، بازی Rhythm Sprout همانند بسیاری از بازی‌های ریتم محوری است که تابه‌حال مشاهده کرده‌اید. اگر از حرفه‌ای‌های بازی‌های ریتم هستید، در کمپین کوتاه و در عین حال خاطره‌انگیز Rhythm Sprout پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد تا شما را در کنار محتوای پنهان و قفل آن مشغول کند. در زمینه گرافیکی شاهد رنگ‌های شاد و چشم نوازی هستیم که در کنار ترکیب شدن با هم به هیچ وجه شما را خسته نکرده و موسیقی‌های جذاب نیز شما را در سر جای خود به رقص در می‌آورند.

اگر در بازی‌های ریتم تازه وارد هستید، ممکن است گاهی اوقات برای رسیدن به انتها به ویژه در نیمه دوم کمپین بازی تلاش کنید. با این حال اصلاً جای نگرانی نبوده؛ زیرا مهم نیست که از نظر سطح مهارت کجا قرار دارید، Rhythm Sprout عنوانی است که کار قابل ستایشی در پاداش دادن به صبر بازیکن انجام می‌دهد و شما را تشویق می‌کند که آن را ادامه دهید، حتی اگر این به معنای تکرار چند بار یک مرحله برای عبور از آن باشد. تجربه این بازی خارق‌العاده را به تمامی گیمرها توصیه می‌کنیم.

بازی Rhythm Sprout Sick Beats and Bad Sweets عنوانی در سبک ریتم و موسیقی است. این بازی در زمینه خلق لحظات هیجان انگیز به واسطه موسیقی به بهترین شکل ممکن عمل کرده و قطعاً می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر لحظات ناب و فوق‌العاده‌اش کند. پس اگر از عاشقان موسیقی و ریتم هستید، این بازی بی نظیر را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های A Dance of Fire and Ice و Beat Hazard 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rhythm Sprout Sick Beats and Bad Sweets برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 860 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rhythm Sprout is a handcrafted fast-paced rhythm action with original music and a wacky story mode. Every music track goes together with a unique and detailed 3D environment designed around its theme and story beat. Keep an eye out for little events and easter eggs throughout the levels! All the music is crafted exclusively for the game with creative beatmaps in mind. It results in high sync between sound and gameplay – you’ll feel it! Music themes are inspired by different genres such as EDM, K-POP, Drum’n’Bass, Disco, Lo-fi hip-hop, even Metal, and much more.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.