دانلود بازی Rollerdrome برای PC
دانلود بازی Rollerdrome برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rollerdrome برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1401 2 دیدگاه
4,468 بازدید

دانلود بازی Rollerdrome برای کامپیوتر

سبک شوتر از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌ها در میان بازی‌های ویدیویی بوده و عناوین کوچک و بزرگ متعددی برای طرفداران بی‌شمارش منتشر شده‌اند. این ژانر که بیشتر در قالب زاویه دوربین سوم شخص و اول‌شخص طراحی می‌شوند، شلیک‌های ممتد با انواع سلاح‌ها و اکشن و هیجان بالایی را به خورد بازیکن خواهد داد. بازی Rollerdrome از استودیو Roll7 عنوانی مستقل در همین سبک و سیاق بوده که حجم بالایی از اکشن و آدرنالین را به خوردتان می‌دهد.

بازی در سال 2030 میلادی جریان دارد که در آن انواع شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ، کنترل قدرت را در دست گرفته‌اند و ورزش جدید و خشنی نیز به اسم Rollerdrome به وجود آمده که با کشت و کشتار، اکشن و هیجان سر و کار دارد. این ورزش با اهداف شوم و پلیدی توسط همین ارگان‌ها شکل گرفته و شما در نقش یکی از شرکت‌کنندگان، باید سعی کنید که در رده‌بندی‌های بالا قرار بگیرید، قهرمان شوید تا در نهایت بتوانید از رازهای کثیف و پشت پرده خبردار شده و مردم را از آن آگاه کنید.

سازندگان این بازی در زمینه ساخت بازی‌های اکشن و شوتر مهارت زیادی دارند و عناوین قبلی آن‌ها نیز با استقبال افراد زیادی همراه بوده است. جدای از داستان و روایت زیبای بازی، گیم پلی هیجان انگیزش از نکات بارز بوده که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. شما در این بازی باید دائم در حال حرکت کردن، شلیک کردن و جاخالی دادن باشید و چالش‌های متعددی را از سر بگذرانید. بخش داستانی از مراحل متعددی تشکیل شده و بخش دیگری با نام Out for Blood نیز وجود دارد تا مهارت شما را بیشتر به چالش بکشد. در طول بازی، وجود موسیقی پرانرژی تجربه شما را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rise of the Tomb Raider و Necromunda: Hired Gun را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rollerdrome برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2125 or AMD A12-9800
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 630 (2 GB), Radeon HD 6770 (1 GB) or Intel Iris Pro 580

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-610 or AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 Ti (2 GB), Radeon HD R9 270X (4 GB) or AMD Radeon Vega 8

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rollerdrome is a singleplayer third person action shooter that seamlessly blends high-octane combat with fluid motion to create an action experience like no other. Dominate with style in cinematic, visceral combat where kills net you health and pulling off tricks and grinds provide you ammunition, in this adrenaline-pumping action shooter.
The year is 2030. In a world where corporations rule and the lines between reality and performance are blurred, the public are kept distracted by the violence and excess of a brutal new blood sport — Rollerdrome. Will you have what it takes to become the Rollerdrome champion and unravel the mysteries behind the Matterhorn corporation’s true intentions?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام بازی کرک شده ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      سلام
      بله