دانلود بازی A Dance of Fire and Ice برای PC
دانلود بازی A Dance of Fire and Ice برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Dance of Fire and Ice برای PC

پارسی گیم 11 دی 1401 2 دیدگاه
7,416 بازدید

دانلود بازی A Dance of Fire and Ice برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب در بازی‌های ویدیویی که می‌تواند گیم پلی بسیار هیجان‌انگیز و متفاوتی را ارائه دهد، بازی‌های ریتمیک و موسیقی محور هستند. تا به امروز بازی‌های بسیاری با چنین سوژه‌ای منتشر شده‌اند که هر کدام با تلفیق گیم پلی و موسیقی هیجان‌انگیز می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. بازی A Dance of Fire and Ice از استودیو 7th Beat Games عنوانی جذاب با همین ویژگی بوده که در طول آن باید دو سیاره که دور یک محور می‌چرخند را کنترل کرده و در مسیر آن‌ها را هدایت کنید.

گیم پلی بازی در عین حال که بسیار سرگرم کننده است، ساده و قابل درک طراحی شده و فقط باید با فشار دادن یک کلیک در آن پیش بروید. شما باید همراه با ریتم و نت‌های موسیقی، دو گوی قرمز و آبی را حرکت داده و در مسیر پیش ببرید. هر مرحله مسیری متفاوت را با آهنگی منحصر به فرد ارائه می‌دهد که باید در آن دو سیاره را حرکت دهید.

بخشی از گیم پلی به عکس‌العمل و بخشی دیگر به قدرت پیش‌بینی شما تمرکز دارد. این موضوع در کنار موسیقی زیبا و ریتمیک که هیجان زیادی دارد، گیم پلی را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند. بازی دائم با ارائه مراحل جدید به صورت مستمر، شما را به چالش کشیده و مهارتتان را بیشتر می‌کند. در صورتی که به چنین سبک بازی‌های موسیقی محور و پلتفرمر دوبعدی علاقه دارید، بازی A Dance of Fire and Ice را حتما تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Beat Saber را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Dance of Fire and Ice برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10, or 11
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel Graphics 4000, 2GB VRAM
Storage: 1500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A Dance of Fire and Ice is a simple one-button rhythm game. Press on every beat of the music to move in a line. Every pattern has its own rhythm to it. It can get difficult. This game is purely based on rhythm, so use your ears more than your sight. Note that it is quite strict and unforgiving, so please play the online version here if you’re not sure if this is for you! If you’ve played the Rhythm Heaven series – this is about as strict as that.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آدم

    مهمان

    خوبه اما نسخه استیم نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یه بنده خدایی گفت

    مهمان

    حجمش خود بازی بیشتره

    پاسخ دهید