دانلود بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter برای PC
دانلود بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter برای PC

پارسی گیم 11 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,496 بازدید

دانلود بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter برای کامپیوتر

فضایی بیکران، سفینه‌های غول‌آسا و موجودات خطرناک فضایی از اصلی‌ترین المان‌های ژانر شبیه ساز نبردهای فضایی است. این سبک که در دهه 90 میلادی و حتی همین لحظه یکی از محبوب‌ترین ژانرهای صنعت گیم است، موفقیت خود را بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی تجربه کرده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه ساز و تاکتیکال باشید، نه تنها باید با این سبک آشنایی داشته باشید، بلکه باید اسمی از یکی از محبوب‌ترین عناوین این سبک که در اوایل دهه 90 صنعت گیم را متحول کرد نیز آشنا باشید. XF5700 Mantis Experimental Fighter از استودیوی Paragon Software نام این شاهکار کلاسیک است.

بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter در سال 1992 به بازار عرضه شد و در آن زمان، از تمامی کلیشه‌ها و فرمول‌های بازی سازی درون خود استفاده کرده است. به‌عنوان‌مثال شاهد قرار داشتن سینماتیک‌ها و میان‌پرده‌هایی هستیم که با استفاده از بازیگران واقعی ضبط شده و در بین مراحل بازی قرار گرفته است. در کنار این موضوع، مبارزات فضایی و گرافیک‌های قدیمی نیز از دلایل خوبی است که علاقه‌مندان، به سراغ این بازی بروند. هسته اصلی گیم پلی XF5700 Mantis Experimental Fighter شوتر فضایی است که نمونه‌اش را بارها مشاهده کردید و در این مورد شاهد انقلابی عظیم نیستیم.

داستان بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter همان کلیشه‌های حمله فضایی‌ها به زمین است که بارها در فیلم‌ها و بازی‌ها مشاهده کردید. تکنولوژی موجودات فضایی بسیار پیشرفته‌تر از زمینی‌ها است و آن‌ها قصد حمله به ما را دارند. شما به عنوان حرفه‌ای‌ترین خلبان جنگی، باید به سراغ این بیگانه‌ها رفته و شکستشان دهید. بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter با اینکه از نظر ظاهری یا مکانیک‌های گیم پلی، خیلی به مذاق گیمرهای مدرن خوش نخواهد آمد، ولی برای کسانی که به ظاهر و حس بازی‌های قدیمی علاقه دارند، می‌تواند محصول جذابی باشد که برای ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم خواهد کرد.

بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter عنوانی کلاسیک در سبک شبیه ساز نبردهای فضایی است. این بازی در سال 1992 منتشر شده و اثری قدیمی محسوب می‌شود. با این حال اگر به دنبال تجربه بازی‌های شاهکار کلاسیک صنعت گیم می‌گرید، بهتر است XF5700 Mantis Experimental Fighter را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Spacelines from the Far Out و Alien Isolation Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی XF5700 Mantis Experimental Fighter برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Pentium 4 or later
Memory: 256 MB RAM
Graphics: DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
Storage: 191 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Earth had no warning.
Out of nowhere, an army of insect-like creatures from a distant world, using technologically advanced space weapons, ambushed and devastated Earth. Perhaps more horrendous than the nearly three billion deaths was the portion of the remaining population that was used as host bodies for gestating alien offspring. The Fist of Earth world government was formed to defend humanity and repel the looming alien threat.
You’re a member of FOE’s elite fighter corps – a recruit fresh from the Academy. You’ve studied diligently, spent countless hours in simulations, and prepared yourself in every way possible for battle. But, until recently, the alien technology and firepower were far superior to Earth’s.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.