دانلود بازی Astrodogs برای PC
دانلود بازی Astrodogs برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Astrodogs برای PC

پارسی گیم 15 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,408 بازدید

دانلود بازی Astrodogs برای کامپیوتر

بازی‌های آرکید بدنه اصلی صنعت گیم را تشکیل می‌دهند. به خاطر این عناوین قدیمی، ساده و اعتیادآور است که امروزه می‌توانیم بازی‌های پیچیده و مدرن را تجربه کنیم. خیلی از استودیوهای مستقل تلاش می‌کنند که آن حس و حال کلاسیک بازی‌های آرکید دهه 80 را باری دیگر بازسازی کنند و اکثرا هم به خاطر زیاده روی موفق نمی‌شوند. خوشبختانه بازی Astrodogs از استودیوی Dynamic Media Triad توانسته تا سبک شوم ام آپ و ریل شوتر قدیمی را با ظاهری مدرن و جذاب به مخاطبان ارائه دهد.

Astrodogs از خیلی جهات در حال ادای احترام به بازی کلاسیک Star Fox است. از حضور حیوانات به عنوان شخصیت‌های اصلی گرفته تا استفاده از سفینه‌های فضایی برای نبرد با سایر دشمنان که باری دیگر ادای احترام به آثار کلاسیک شوت ام آپ قدیمی است. گیم پلی بازی به شدت آسان و قابل درک است. شما سفینه خود را به تمام جهات حرکت داده و باید از برخورد به موانع خودداری کرده و سپس دشمنان را با اسلحه‌های فضایی از پا در بیاورید.

کنترل‌های بازی به شدت بهینه و ساده هستند. ظاهر و گرافیک بازی Astrodogs به شدت الهام گرفته از بازی‌های سه بعدی اولیه و پالیگان محور است که به آن ظاهری به شدت خاطره‌انگیز و کلاسیک بخشیده است. موسیقی‌های استفاده شده در جریان هر مرحله نیز به شدت جذاب و به‌یادماندنی هستند. تنوع بالای اسلحه‌ها و جلوه‌های بصری رنگارنگ و خیره کننده، Astrodogs را تبدیل به یکی از ضروری‌ترین بازی‌ها برای کسانی کرده که به دنبال تجربه‌ای کلاسیک و در دوران طلایی بازی‌های ویدیویی می‌گردند و خیلی در جستجویشان موفق نبوده‌اند.

بازی Astrodogs عنوانی در سبک اکشن و شوتر فضایی است. شما باید به وسیله سگ‌های هوشمند، کنترل سفینه‌های فضایی را به دست گرفته و با دشمنانتان که آن‌ها نیز سگ هستند به مبارزات هیجان انگیزی بپردازید. همه چیز در رابطه با این بازی ادای احترامی به آثار قدیمی بوده و گیمرهای عاشق بازی‌های کلاسیک، عاشق Astrodogs خواهند شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sins of a Solar Empire Ultimate Edition و Stationeers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Astrodogs برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 (or higher)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card must be 128 MB or more and with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher).
DirectX: Version 10
Storage: 150 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

STORY
Everything seemed to be in its place across the Galaxy until one day WOOFER, a giant corporation providing all sorts of services, went rogue and began attacking planets all over the System.
Enter ASTRODOGS, a crew of freelance bounty hunters and possibly our only hope to defeat WOOFER. Play as Kombo, the Shiba Ace Pilot and join the crew in this adventure through the stars to save all of puppydom.
Find out the mysterious reasons behind Woofer’s treason as you discover the secrets they definitely don’t want you to know!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.