بازی Squad Busters (اسکواد باسترز)، محصول جدید Supercell (سوپرسل) سازنده کلش اف کلنز
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Squad Busters معرفی شد: تازه‌ترین محصول Supercell

محمد صادق شجاعی 17 بهمن 1401 1 دیدگاه
3,301 بازدید

شرکت Supercell (سوپرسل) که به واسطه ساخت بازی‌های Clash of Clans و Brawl Stars شناخته می‌شود، از تازه‌ترین محصول خود با نام بازی Squad Busters (اسکواد باسترز) رونمایی کرده است.

سوپر‌سل از مشهور‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت بازی‌های موبایل بوده که تا‌کنون آثار مختلف و متعددی از جمله کلش اف کلنز، براول استارز و کلش رویال را در دسترس بازیکنان قرار داده است. مدتی پیش شایعه شد که شرکت Supercell در سکوت خبری مشغول ساخت اثر تازه‌ای است. حال این شرکت فنلاندی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر، به صورت رسمی بازی Squad Busters را معرفی کرده است.

بر اساس ویدیوی کوتاهی که در قالب توییت مذکور منتشر شده، به نظر می‌رسد بازی اسکواد باسترز یک تجربه سه به سه یا پنج به پنج خواهد بود. از این بابت بازی مذکور شباهت‌هایی با بازی Brawl Stars دارد. بر اساس شواهد، بازی Squad Busters تا حدودی پاسخ شرکت Supercell به مجموعه Smash Brothers است. این امر از آن جهت بوده که این شرکت فنلاندی تمامی کاراکتر‌های آثار خود، شامل 125 شخصیت، را در کنار هم قرار داده است.

در متن توییت منتشر شده از سوی شرکت سوپرسل چنین آمده است: «برای اولین بار در تاریخ، شخصیت‌های محبوب آثار شرکت Supercell گرد هم می‌آیند. بازی Squad Busters در قالب بتای محدود از 6 تا 16 فوریه (17 تا 27 بهمن) تنها در کانادا در دسترس خواهد بود.»

بازی Squad Busters (اسکواد باسترز)، محصول جدید Supercell (سوپرسل) سازنده کلش اف کلنز

شخصیت‌های تمامی آثار سوپرسل در Squad Busters حضور دارند

در حال حاضر تنها 30 ثانیه از گیم پلی بازی اسکواد باسترز منتشر شده است. به همین دلیل نمی‌توان در مورد مکانیک‌های آن با قاطعیت صحبت کرد. با این وجود می‌توان انتظار داشت که هر یک از شخصیت‌های بازی Squad Busters به روش منحصر‌به‌فرد خود عمل کرده و جادو‌های مختلف و متعددی در دسترس قرار دارد. همچنین احتمالا کمبو‌های مختلف با محوریت شخصیت‌های متفاوت وجود خواهد داشت.

از آن جایی که بازی Squad Busters یکی از محصولات شرکت Supercell است، پیش‌بینی می‌شود که آیتم‌های تزئینی و موارد قابل باز کردن متعددی در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. همچنین احتمالا سیستم رتبه‌بندی، بخش کلن‌ها، انواع صندوقچه‌ها و مواردی از این دست در بازی اسکواد باسترز وجود دارد.

در مجموع، بازی Squad Busters اثری متفاوت بوده که روی میراث عظیم شرکت سوپرسل متمرکز شده است. بنابر‌این اگر از طرفداران بازی‌های آرنا محور بوده و از مبارزات تیمی لذت می‌برید، بازی اسکواد باسترز توجه شما را جلب خواهد کرد. در حال حاضر تاریخ انتشار این اثر اعلام نشده است.

منبع: Pocket Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    روی سرور کانادا میشه بازیش کرد؟

    پاسخ دهید