دانلود بازی 8Bit Adventures 2 برای PC
دانلود بازی 8Bit Adventures 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی 8Bit Adventures 2 برای PC

پارسی گیم 17 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,247 بازدید

دانلود بازی 8Bit Adventures 2 برای کامپیوتر

انجین بازی سازی RPG Maker یکی از ابزار مستقلی است که به هر بازی سازی با هر سطح از توانایی اجازه می‌دهد تا به تولید بازی‌های کم بودجه و ساده بپردازد. نتیجه این موضوع، خلق تعداد زیادی از آثار جذاب است که به دست تیم‌های بسیار کوچک ساخته شده‌اند. یکی از بهترین و خو ساخت ترین نتیجه‌ها نیز عنوانی به نام 8Bit Adventures 2 از استودیوی Critical Games است. این بازی بر اساس الگو و استایل بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی کلاسیک در دهه 90 میلادی ساخته شده است.

بازی‌های JRPG کنسول کلاسیک SNES حس و حال متفاوتی از تمامی بازی‌های نقش آفرینی دیگر داشته که به آن‌ها جذابیت روح و زیبایی خاصی بخشیده است. بازی 8Bit Adventures 2 نیز به خوبی توانسته این حس و حال را تقلید کرده و در نهایت، یک بازی باکیفیت و عمیق بسازد. گرافیک پیکسلی و هشت بیتی این بازی همان‌طور که از نامش مشخص است، شما را به یک ماجراجویی حماسی و فراموش نشدنی دعوت می‌کند که پر از شخصیت‌های بامزه و هیولاهای جذاب برای مبارزه خواهد بود.

این بازی دومین نسخه از فرنچایز خود بوده و به واسطه داستان‌های متفاوت، نیازی به تجربه نسخه اول برای لذت بردن از 8Bit Adventures 2 نیست. سیستم مبارزات این بازی همانند دیگر نقش‌آفرینی‌های مشابه، به صورت نوبتی بوده و شما باید حواس خود را جمع کنید که از آیتم‌ها و لوازم مناسب برای هر نبرد استفاده کنید. با این حال بازی به هیچ وجه دشوار و غیرممکن نخواهد شد و همواره سادگی خود را حفظ می‌کند. پس تجربه 8Bit Adventures 2 را تمامی عاشقان بازی‌های کلاسیک سبک توصیه می‌کنیم.

بازی 8Bit Adventures 2 عنوانی در سبک نقش آفرینی نوبتی است. این بازی دومین عنوان درون فرنچایز خود و همچنین ادای احترامی به بازی‌های قدیمی این سبک است. گرافیک زیبا، مبارزات سرگرم کننده و شخصیت‌های بامزه، از اصلی‌ترین دلایلی است که باید هر چه زودتر به تجربه 8Bit Adventures 2 و حتی نسخه اول این سری بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Undertale و Symphony of War The Nephilim Saga را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی 8Bit Adventures 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (7 or higher)
Processor: Intel Core 2 Duo or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9/OpenGL 4.1 capable GPU
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectSound-compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

8-Bit Adventures 2 is everything you love about NES, SNES and PS1-era JRPGs – with all of the charm, heart and soul, but none of the inconvenience.
That means an earnest, engaging storyline; relatable, easy-to-love characters; strategic turn-based battles; deep party customisation; bizarre monsters; an unforgettable soundtrack; and a large, fantastical world, traversed by Airship, and filled with people full of personality – all brought to life by vibrant 8-Bit inspired visuals.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.